Welke GTX670 videokaart moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankspijker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02 09:50
Beste tweakers,

Ik heb een vraag. Ik wil een eigen pc bouwen en ik heb bijna alle onderdelen alleen heb ik een probleem bij mijn keuze van de videokaart.

Ik wilde voor mijn systeem graag een GTX670 kaart hebben. Na lang onderzoek lijkt mij dat de ASUS GTX670 DCII TOP de beste keuze is. Want deze kaart is zeer positief door reviewers ontvangen (Het is bijvoorbeeld bij de site Techpowerup de eerste videokaart die ze een 10.0 hebben gegeven).

Maar nu komt het probleem. Deze kaart is niet meer goed leverbaar. Namelijk de winkels met de laagste prijzen is de levertijd onbekend (En waarschijnlijk ook bij Playmasters.co, als ik de reviews lees over de winkel), en de de andere winkels vragen te veel geld. Dus ik vroeg me af of jullie ook ooit iets hebben besteld met een onbekende levertijd. Ik heb namelijk weinig problemen met een maandje wachten totdat de kaart binnenkomt maar langer dan dat liever niet. Als jullie dit niet weten, weten jullie misschien een andere GTX670 kaart die erg goed is en wel goed leverbaar is?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:21

Edmin

Crew Council

get on my horse!

>CAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:27
Ik zou gewoon de normale DCII nemen en hem zelf overklokken, heb je in ieder geval dezelfde koeler.

Wil je toch een hoge factory overklok blijven er niet zo heel veel meer over:
http://tweakers.net/price...d0fZKSnRJ4NBs8VAWccrllNIX
(gesorteerd op populariteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 20:59
Ik zou ook de gewone DCU2 halen, goedkoper, beter leverbaar en die kleine overclock kan je zelf ook wel doen;)

Heb het zelf ook zo gedaan, en mijn kaart draait nu op hogere clocks dan de TOP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankspijker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02 09:50
Oké. Bedankt voor de info! Die zal ik dan nemen.