Elke mod telt voor 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Hallo allemaal,

De laatste tijd zit ik met een "probleem" wanneer ik een moderatie uitvoer telt mijn stem 2 keer.
Ik heb dit getest in meerdere topics zowel recente als wat oudere zodat er geen mensen zijn die dezelfde stem uitbrengen op hetzelfde moment.

Is dit de bedoeling of is het een systeem wat ik nog niet ken?

Het lijkt er namelijk ook op dat ik hierdoor nooit Boostpoints er bij krijg. Ik heb laatst een reactie van iemand een +2 gegeven welke ook +2 bleef, ook hier stond dat er weer 2 stemmen bij waren..

Bug or what :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het klopt. :)
Iedereen die wat langer mod krijgt een 2x weging. Zonder deze dubbele weging kun je ook geen boosts gebruiken. Zie ook reviews: Tweakers.net moderatie faq, de laatste twee paragrafen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Dirk schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:29:
Het klopt. :)
Iedereen die wat langer mod krijgt een 2x weging. Zonder deze dubbele weging kun je ook geen boosts gebruiken. Zie ook reviews: Tweakers.net moderatie faq, de laatste twee paragrafen.
Heb ik helemaal gemist!
Bedankt voor de uitleg!