Karma ineens verhoogd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper de Boer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 16:57
Hebben er meer mensen "last" van dat hun karma ineens verhoogd is?

Ik ben plotseling bijna 400 punten gestegen...
Tevens is mijn punten telling hoger dan mijn grafiek (kan natuurlijk wat vertraging in zitten)

Kan iemand mij uitleggen hoe dit ineens kan?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?UserID=362976&FotoID=7606

LG-HM123MR-U34 | LG-G12WL (ARTCOOL Stylist) | Orcon HRC-500 MaxComfort | 4.160 WP Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je heel actief geweest? Veel producten aan topics gekoppeld op het forum? Veel reacties gemod? Een goede productreview geschreven? Veel goed gewaardeerde reacties op nieuwsberichten geplaatst? Er zijn heel veel mogelijkheden om aan karma te komen, en 400 erbij is niet ontzettend veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je bent ook niet ineens 400 karma omhoog gegaan: je hoogste dagkarma was 260, ongeveer 2 jaar geleden. Daarna was je hoogste dagkarma ~175, ongeveer een maand of 2-3 geleden. Dat zijn voor een actieve gebruiker geen absurd hoge getallen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53

DukeBox

loves wheat smoothies

Kijk daar eigenlijk nooit.. maar als ik mijn eigen grafiek neem is het wel mogelijk eens een uitschieter te hebben..

[ Voor 31% gewijzigd door DukeBox op 11-07-2012 14:59 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper de Boer
Het gaat mij ook niet zo om de grafiek, hiervan verwacht ik dat deze nog bijgewerkt wordt.

Vanochtend heb ik naar mijn weten niets bijzonders gedaan (anders zou ik elke dag met 400 karma omhoog moeten schieten), toch ben ik zo'n 3000 plaatsen gestegen in de ranglijst (ongeveer 400 karma)

De grafiek is ter verduidelijking, die staat nog op de waarde die ik vanochtend had.

edit, deze stijging in karma is dus binnen 10 minuten gebeurd.
Ik wacht anders morgen wel even af, dan zou ik het moeten zien in mijn dagkarma :)

[ Voor 16% gewijzigd door Casper de Boer op 11-07-2012 15:26 ]

LG-HM123MR-U34 | LG-G12WL (ARTCOOL Stylist) | Orcon HRC-500 MaxComfort | 4.160 WP Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53

DukeBox

loves wheat smoothies

Het kan ook dat de rest 3000 plaatsen is gedaald..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:06

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien heb je je profiel verder aangevuld; ook daar krijg je karmapunten voor :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper de Boer
Lol, 400 karma omdat ik mijn woonplaats veranderd heb :)

Maar dat klopt inderdaad, dat is het enige andere wat ik niet dagelijks doe natuurlijk.
Dank voor het meedenken! denk dat dat de oplossing was.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Even terug komend op het onderwerp van gisteren, de karma is te zien in de daggrafiek inderdaad alleen is dit geplaatst op de aanmaakdatum van mijn profiel?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?UserID=362976&FotoID=7607

[ Voor 46% gewijzigd door Casper de Boer op 12-07-2012 11:21 . Reden: extra informatie naar voren gekomen ]

Pagina: 1