Chrome laad geen enkele pagina meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:08

Rhapsody

In Metal We Trust

Topicstarter
Hallo,

Sinds twee dagen heb ik een probleem met Google Chrome (versie 22.0.1201.0 op Windows 2003...)

Er wordt helemaal niets meer geladen. Als ik de browser start blijft de eerste tab leeg (waar normaal de meest bezochte pagina's staan).
Vervolgens wordt geen enkele URL geladen.

Het vreemde is ook dat een interne pagina als Settings of Downloads ook niet geladen kan worden.

Er gebeurt helemaal niets, geen foutmelding, geen messagebox, niets.
Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Ik heb al geprobeerd om de boel te herinstalleren, maar ook dat werkt niet.

Edit: De enige manier om Chrome wel aan de praat te krijgen, is om deze op te starten met de -no-sandbox parameter.

[ Voor 9% gewijzigd door Rhapsody op 11-07-2012 07:51 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2021

daanmsvl

Daan

Voor zover ik weet is het minimum requirement voor Chrome WinXP SP2. Dus of je je probleem opgelost krijgt is maar zeer de vraag, wat jij doet is 'officieel' niet mogelijk. Overigens heb ik zelf al niet al te veel vertrouwen meer in Chrome, met of zonder sandbox.

Is het niet een idee om lekker over te stappen naar Firefox? Qua security beter en draait volgens mij ook probleemloos op 2003

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Topicstarter
Het liefst stap ik over op Windows 7, maar dat heb ik helaas niet zelf in de hand (werk)

Maar het heeft altijd gewerkt. Chrome installeert ook gewoon prima, zonder waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2021

daanmsvl

Daan

Waarom bel je dan niet de ICT afdeling? Laat hun dit oplossen 8)7

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roypitbull
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik heb op het moment precies hetzelfde probleem, heb je hier al een oplossing voor gevonden? En dan bedoel ik niet de sandbox fix ;)

[ Voor 18% gewijzigd door roypitbull op 11-10-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Topicstarter
daanmsvl schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:32:
Waarom bel je dan niet de ICT afdeling? Laat hun dit oplossen 8)7
Die hebben wij niet. Is een klein bedrijf.
roypitbull schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:18:
Ik heb op het moment precies hetzelfde probleem, heb je hier al een oplossing voor gevonden? En dan bedoel ik niet de sandbox fix ;)
Op een gegeven moment was het opgelost. Maar intussen werk ik op een Windows 7 systeem :-)
Geen idee wat het nu uiteindelijk was.

[ Voor 28% gewijzigd door Rhapsody op 11-10-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roypitbull
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01-2021
Rhapsody schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:08:
[...]
Die hebben wij niet. Is een klein bedrijf.

[...]
Op een gegeven moment was het opgelost. Maar intussen werk ik op een Windows 7 systeem :-)
Geen idee wat het nu uiteindelijk was.
Oh oke, altijd handig problemen die zichzelf oplossen. Ik werk zelf op een service desk en wij hebben dit probleem ook maar dan in onze virtuele omgeving. We gebruiken software zodat de gebruikers een geknepen versie voor zich krijgen. Het bedrijf dat support levert van die software wist zelf ook niet hoe dit opgelost moet worden :+
Pagina: 1