Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er aan te denken om een abbonement af te sluiten bij Tele2. Ze hebben een leuke actie met de Samsung Galaxy S2. Nu vraag ik mij af of het bereik van T-mobile wel goed is in Zeeland (Zeeuws-Vlaanderen). Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Het zou zonde zijn als ik een abbonement neem als het bereik niet goed is.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met T-Mobile in Zeeuws-Vlaanderen is niet al te positief. Ik ben daar een maand geleden geweest (en in het verleden veel in de zomer), en de meeste dekking is met name GPRS. Op sommige toeristische plekken (Cadzand, Sluis, Oostburg en Breskens) heb je wel HSDPA, maar zodra je deze gebieden verlaat is het weer lekker traag.

KPN is zo'n beetje de enige daar die goede HSDPA dekking heeft. Vodafone heeft zelfs veel zwarte gaten waar je helemaal geen bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

In Cadzand is mijn ervaring met T-Mobile ook negatief, op een camping was bellen vrijwel niet mogelijk omdat er vrijwel geen (2G) signaal was. Vodafone had daarentegen 2G en 3G beschikbaar en KPN enkel 2G.

Check verder even deze site: http://www.umtsmasten.nl/ :) Let er wel op dat niet alle masten erop staan, dat zie je onder andere aan dat er een aantal masten onder 'onbekend' staat.

[ Voor 33% gewijzigd door MensionXL op 11-07-2012 12:51 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb hiervoor KPN gehad en eigenlijk overal wel goed 3G ontvangst gehad. Ik woon dan ook in Terneuzen, een wat grotere stad in Zeeuws-Vlaanderen. Zo te zien zijn de meningen over t mobile wel verdeeld. Ik zag dat een abbonement bij Vodafone even duur was, misschien is het dan beter om voor Vodafone te gaan? KPN is niet meer zo aantrekkelijk, vooral vanwege toestellease en de vrij dure abbonementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 19:47
Je kan het zelf proberen door een prepaidkaartje aan te schaffen van je netwerk-keuze en te testen. Als je bijv. bij www.bliep.nl een simkaart besteld ( kost je 1 euro of 1 sms-je) kan je 2 dagen onbeperkt internetten (50 cent per dag, 1 euro beltegoed staat er standaard op de sim) . Bliep zit op het T-Mobile netwerk, dus dan kan je goed uitproberen of je bij jou voldoende dekking hebt.
Pagina: 1