Hallo!
Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van een pc met de volgende specs:
e6320 overgeklokt naar ongeveer 3 ghz
Asus p5k-vm
4gb kingston 800mhz ddr2
Asus gtx260
Voor mijn cash flow is het belangrijk in stappen te upgraden
Ik kan dus niet alles in een keer kopen, maar uitgesmeerd over een maand of wat moet ik best ver komen.
Ik game wat op mijn pc, ik internet wat, ik download wat.... Het gebruikelijke.
Op dit moment speel ik Diablo 3, world of tanks. Het zou me niets verbazen als ik ineens weer wow speel als er weer eens wat nieuws uitkomt
Ook Guildwars 2 staat op mijn to-do list.
Ik loens ook naar BF3, maar denk dat mij systeem daar nu nog niet zoveel mee kan.
Eerder was nieuwe hardware uitzoeken nogal makkelijk... Je koos een hoger nummer totdat je portemonnee niet meer mee kon. Op dit moment verzand ik in alle mogelijkheden.
Ik hoef geen high end systeem. Mijn monitor kan max 1680x1050.
Graag hoor ik van jullie wat het verstandigste is om mee te beginnen. Ik schuw ook geen 2de hands onderdelen trouwens
Een v&a suggestie is ook zeer gewenst.
Stappen: 100-150 euro? Als ik nu hele rare dingen zeg verbeter me dan
Gr. Dennis
Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van een pc met de volgende specs:
e6320 overgeklokt naar ongeveer 3 ghz
Asus p5k-vm
4gb kingston 800mhz ddr2
Asus gtx260
Voor mijn cash flow is het belangrijk in stappen te upgraden
Ik game wat op mijn pc, ik internet wat, ik download wat.... Het gebruikelijke.
Op dit moment speel ik Diablo 3, world of tanks. Het zou me niets verbazen als ik ineens weer wow speel als er weer eens wat nieuws uitkomt
Ik loens ook naar BF3, maar denk dat mij systeem daar nu nog niet zoveel mee kan.
Eerder was nieuwe hardware uitzoeken nogal makkelijk... Je koos een hoger nummer totdat je portemonnee niet meer mee kon. Op dit moment verzand ik in alle mogelijkheden.
Ik hoef geen high end systeem. Mijn monitor kan max 1680x1050.
Graag hoor ik van jullie wat het verstandigste is om mee te beginnen. Ik schuw ook geen 2de hands onderdelen trouwens
Stappen: 100-150 euro? Als ik nu hele rare dingen zeg verbeter me dan
Gr. Dennis
[ Voor 0% gewijzigd door Dennis1109 op 10-07-2012 23:41 . Reden: Vergeten component ]