Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dag,

Ik wil graag een nieuwe mobiele telefoon waarop voornamelijk het volgende wordt gebruikt in de volgende volgorde:
- Whatsapp;
- Bellen;
- Contacten;
- Eventueel: Maps / gps;

Graag met een goed werkende Android versie die compleet is, met de Market / Play store. Een werkend on-screen toetsenbordje is wel belangrijk. Hij moet SIM Lock vrij zijn omdat het in China wordt gebruikt met een Chinese provider. Het budget is beperkt.

Ik heb al aardig wat modellen gevonden maar ik zou ganselijk niet weten waar ik op moet letten. Kan iemand me tips geven?

🌞🍃

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Een Chinese kopen in China met MIUI?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
^^ Dat dus en wat is een beperkt budget? 100 euro? 500 euro? EÊn met de Play store is daar zelfs goed te vinden. Daarnaast werkt het on-screen keyboard altijd goed :+. Ook kun je SwiftKey nemen of de standaard Android IME gebruiken. Daarnaast wat voor modellen heb je gevonden?

Verwijderd

Gewoon eens kijken wat er daar allemaal te vinden is. Ik heb geen idee van wat de Mi-One daar kost, maar daar moet je zeker eens naar kijken.

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb een iPhone 3GS over gekocht van een vriend. De iPhone 3GS is nog een heel prima toestel met een supergoed werkend keyboard.
Ik zag toch wel op tegen Android en gedoe met configureren, firmware flashen, verschillende interfaces en dat soort gedoe :P. Dat is vast makkelijk als je er thuis in bent, maar dat ben ik niet 8)7. Wel gaaf dat we nu beiden een iPhone hebben dus dan kunnen we veel makkelijker met elkaar connecten met iCloud, Find my Friends, en dat ik haar kan helpen als het niet lukt :).

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 12-07-2012 09:49 ]

🌞🍃

Verwijderd

Alleen jammer dat die iPhone geen Android heeft he ;) (zie TS)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Datafeest schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:48:
Ik zag toch wel op tegen Android en gedoe met configureren, firmware flashen, verschillende interfaces en dat soort gedoe :P. Dat is vast makkelijk als je er thuis in bent, maar dat ben ik niet 8)7.
Als je een Android-toestel koopt, kun je toch ook gewoon die meegeleverde Android gebruiken? :? Hoezo "configureren", "flashen", "verschillende interfaces" en "gedoe"? Dat hoeft niet per se ofzo?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:38
Ik snap de vraag van de TS niet zo goed. Elk Android toestel heeft het standaard Android onscreen keyboard, wat gewoon goed is. Daarnaast hebben fabrikanten als Samsung ook nog eens Swype, dat vind je fijn of niet. En voor een paar cent heb je SwiftKey, dat is een van de meest geavanceerde onscreen toetsenborden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• kamerplant
  • Niet online
Tjsa sorry hiervoor inderdaad. Beetje raar dat ik om advies vraag en direct daarna al wat heb gekocht. Ik laat me soms te veel door impulsen leiden :s.

@Osiris: True, daar heb je natuurlijk gelijk in.
@ph4ge: Maar mogelijk is niet iedere hardware geschikt om fatsoenlijk mee te typen. Zo had je een paar jaar geleden had je nog van die druk schermen die ik echt een drama vindt. Of telefoons met een onscreen toetsenbord waarmee je met nummers moet typen (2x 1 is B, etc). Drama. En ik heb ook geen ervaring hoe zo'n keyboard werkt als het scherm klein is.

Wel bedankt voor de hulp :).

🌞🍃

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dus eigenlijk was je vraag "Leef ik in 1997 offeh?", want alles wat je zegt is bij geen enkele smartphone meer actueel..

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Osiris schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:59:
Dus eigenlijk was je vraag "Leef ik in 1997 offeh?", want alles wat je zegt is bij geen enkele smartphone meer actueel..
Hij heeft een telefoon gekocht uit het stenen tijdperk, dus wat verwacht je ;).

• kamerplant
  • Niet online
Dank voor je feedback Sigis. Erg vriendelijk.

🌞🍃

Pagina: 1