Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyraz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 00:12
Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik in de goede categorie zit, maar ik kon geen gepastere categorie vinden. :)

Ik wil graag een Apple Remote aanschaffen i.c.m. een Apple Universal Dock: pricewatch: Apple Apple Universal Dock

Ziet er netjes uit, maar hij is niet goedkoop - daarom wil ik natuurlijk wel dat ie kan wat ik wil.
Wat ik in feite wil, is dat ik m'n iPhone kan opladen met het dock (dat kan sowieso), maar dat ik hem op m'n PC aansluit en dat ik dan via de Apple Remote m'n Windows Media Player of iTunes kan bedienen.

Weet iemand of dit mogelijk is? Ik heb al een hoop zitten Googlen, maar nergens een relevant topic.

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nee, dat kan niet. Je kunt met de remote alleen de iPod die op het dock staat aansturen. Met de remote zelf (en zonder dock, en als je Mac een infraroodontvanger heeft) kun je wel iTunes bedienen. Onder Windowos kun je met een infraroodontvanger en misschien iets als WinLIRC iTunes of Windows Media Player aansturen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyraz
Oké, bedankt. Dan moet ik wat anders verzinnen! :)

Edit: hoewel, je kunt wel je muziek van je iPhone afspelen in iTunes. Kun je dan ook niet in iTunes de muziek die op je iPhone staat openen met de Apple Remote?

[ Voor 62% gewijzigd door Alphyraz op 10-07-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyraz
Check m'n edit a.u.b. :)
(sorry voor de bump)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24

talin

ES-MA

hmm volgens mij kan dat wel.

met de apple app remote http://www.apple.com/itunes/remote/
en dan de 2de alinea maarrr! dat heeft dan weer niets te maken of hij nu in je dock staat of niet maar werkt dan wel zoals je hierboven ( volgens mij ) aangeeft.

en dan zelfs met de fysieke remote ( afstands bediening ) die er bij zit ( of worden die er tegenwoordig niet meer bij geleverd) de iphone die in het dock staat pauzeren en harder en zachter zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.appledesk.nl/uploads/images/remote.jpg

of de nieuwe uitvoering

[ Voor 37% gewijzigd door talin op 12-07-2012 09:02 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyraz
Dat is een app hé, ik bedoel echt specifiek met de Apple Remote.
Ik betwijfel of het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de app "remote" kun je inderdaad iTunes bedienen, het enige wat je daarvoor hoeft te doen is thuisdeling aanzetten in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik heb zo'n dock + remote hier staan, van Marktplaats gehaald met doos 25 euro. Wat wil je precies weten, dan test ik het even.

- iPhone opladen (lukt :*))
- Muziek op iPhone bedienen (lukt)
- Muziek op iTunes bedienen?

[ Voor 27% gewijzigd door Vitruvius op 17-07-2012 10:01 ]

Pagina: 1