Hoi allemaal,
Mijn vriendin en ik zijn toe aan een nieuwe goede computer die de komende jaren niet heel sterk zal verouderen. Wij stellen geen enorm zware eisen, BluRay, lekker stille PC, gewoon een beetje multitasken en ivm met photoshop een redelijke videokaart, we dachten dit voor € 500,- wel te realiseren maar zijn daar toch wel van terug gekomen.
Nou hebben we via een niet nader te noemen site het volgende systeem bij elkaar, is dit voor onze eisen overkill of gewoon goed voor de komende 5 jaar? Wij vinden zelf de prijs best fors maar misschien kunnen jullie ons er van overtuigen dat dit een goede prijs is voor een goede set?
- Intel Game PC
Cooler Master CM 690 II
750 Watt fluister stille voeding
Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
Fluisterstille PC koeling
Asus Moederbord P8H77-V LE
7.1 Geluidskaart
Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 Dual-Kit
Corsair Force 3 SSD Hardeschijf 120GB
500 GB SataIII Hardeschijf
Blu-Ray Brander LG
AMD Radeon 7850 2GB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
2 jaar carry-in (gratis service)
Totaalprijs: € 1.199,00
Windows is niet geïnstalleerd, dit kost optioneel nog eens € 99,- maar dit kan ik zelf wel regelen
Ter vergelijking, via dezelfde site heeft de 'uitgeklede' versie de volgende specs:
- Intel Game PC
Gamers Behuizing Rood
550 Watt Voeding
Intel Core i5-3450 3.10 GHz
Standaard koeling
MSI H77MA-G43
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Co...
Blu-Ray Brander LG
AMD Radeon 6850 1GB/OC
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
Totaalprijs: € 771,00
Windows zelfde verhaal
Zelf hadden wij het idee dat deze toch iets minder aan onze eisen zal voldoen en iets minder future proof zal zijn of hebben wij leken dit toch mis?
Graag krijgen wij jullie advies. (ja we hebben de best buy guide gelezen
Mijn vriendin en ik zijn toe aan een nieuwe goede computer die de komende jaren niet heel sterk zal verouderen. Wij stellen geen enorm zware eisen, BluRay, lekker stille PC, gewoon een beetje multitasken en ivm met photoshop een redelijke videokaart, we dachten dit voor € 500,- wel te realiseren maar zijn daar toch wel van terug gekomen.
Nou hebben we via een niet nader te noemen site het volgende systeem bij elkaar, is dit voor onze eisen overkill of gewoon goed voor de komende 5 jaar? Wij vinden zelf de prijs best fors maar misschien kunnen jullie ons er van overtuigen dat dit een goede prijs is voor een goede set?
- Intel Game PC
Cooler Master CM 690 II
750 Watt fluister stille voeding
Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
Fluisterstille PC koeling
Asus Moederbord P8H77-V LE
7.1 Geluidskaart
Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 Dual-Kit
Corsair Force 3 SSD Hardeschijf 120GB
Blu-Ray Brander LG
AMD Radeon 7850 2GB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
Totaalprijs: € 1.199,00
Windows is niet geïnstalleerd, dit kost optioneel nog eens € 99,- maar dit kan ik zelf wel regelen
Ter vergelijking, via dezelfde site heeft de 'uitgeklede' versie de volgende specs:
- Intel Game PC
Gamers Behuizing Rood
550 Watt Voeding
Intel Core i5-3450 3.10 GHz
Standaard koeling
MSI H77MA-G43
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Co...
Blu-Ray Brander LG
AMD Radeon 6850 1GB/OC
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
Totaalprijs: € 771,00
Windows zelfde verhaal
Zelf hadden wij het idee dat deze toch iets minder aan onze eisen zal voldoen en iets minder future proof zal zijn of hebben wij leken dit toch mis?
Graag krijgen wij jullie advies. (ja we hebben de best buy guide gelezen