Automatisch muziek importeren in itunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 08:56
Is er een mogelijkheid om automatisch muziek te importeren naar een bibliotheek. Ik ben bekend met de optie 'bestanden automatisch naar itunes media kopieëren'. Alleen die importeert het alleen naar de itunes media folder. Niet naar een bibliotheek.

Ik hoor het graag.

ictleerling

Oja, ik heb itunes op windows staan. Een beter muziek programma heb ik nog niet echt kunnen vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door sjosz op 10-07-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:09
Als jij gewoon je map iTunes media aan je bibliotheek muziek koppelt dan is je probleem opgelost. Dan kan je gewoon de optie automatisch aan iTunes map gebruiken en dan zal dit meteen ook bijgewerkt worden in je windows bibliotheek

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
Ik ben niet helemaal duidelijk geweest. Ik bedoelde de itunes bibliotheek.

Wat ik wil:

Ik download muziek naar een folder -> automatisch plaatsen in een bibliotheek (afspeellijst) van itunes

Daarna wil ik het nog automatisch kopieëren naar mijn telefoon. Maar dat gedeelte gaat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:54
Als je bestanden naar het "BIBLIOTHEEK" lijstje (links) sleept voegt hij het toe.
Als je dan het vinkje "kopieer naar iTunes media" aan hebt, dan kopieert hij het naar iTunes media.

Simpeler kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 13:54

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

In de iTunes Muziek folder staat een mapje 'Automatically add to iTunes' of 'Voeg automatisch toe aan iTunes'. Bestanden die je daar in zet worden meteen toegevoegd aan je bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 11:57

Digistorm

tenax moderator pomorum

Op een Mac heb je een map in ~/Muziek/iTunes/iTunes Music/Voeg automatisch toe aan iTunes
De werking lijkt me duidelijk. Kun je niet kijken of de Windows versie ook zo'n map heeft ergens in de iTunes directory? Wellicht kun je je download programma dan instellen dat het daar download?
Edit: net te laat :|

[ Voor 6% gewijzigd door Digistorm op 10-07-2012 22:08 ]

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Kan toch wel simpeler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
Digistorm schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:08:
Op een Mac heb je een map in ~/Muziek/iTunes/iTunes Music/Voeg automatisch toe aan iTunes
De werking lijkt me duidelijk. Kun je niet kijken of de Windows versie ook zo'n map heeft ergens in de iTunes directory? Wellicht kun je je download programma dan instellen dat het daar download?
Edit: net te laat :|
De windows versie heeft die map: "D:\Music\iTunes\iTunes Media\Automatisch toevoegen aan iTunes . Hij zet 'm dan niet in een bibliotheek helaas. Hij verwerkt de mp3 en zet 'm in de media folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Hier voegt hij hem keurig toe aan de iTunes bibliotheek. En komt hij in de map iTunes Media te staan.
Mogelijk zijn de tags in de mp3's van jou kapot, en komen ze daardoor in de categorie Unknown artist e.d. terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 13:54

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Kijk even in de slimme playlist 'recent toegevoegd' ? (of maak er 1 aan)
Pagina: 1