Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:18
ik wil een nieuwe telefoon gaan kopen. ik heb de LG Optimus 2X Speed op het oog, want ik wou eerst de LG Optimus P700 L7 kopen maar na shout-out te hebben gezien viel hij af. het nadeel van de 2x speed is dat hij geen android 4.0 heeft maar ik heb gezien dat er een update aankomt. mijn vraag aan jullie is wordt de LG geüpdatet en is er een telefoon verkrijgbaar die een betere keuze is voor die prijs(of minder natuurlijk). meer moet het echt niet worden want dit is al ongeveer mijn max. budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Laatst online: 10-06 11:05
Denk dat je beter kunt kijken naar een samsung of een htc. LG staat nou niet echt bekend om zijn goede software... Kijk eens naar de S2 of een Galaxy Nexus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Galaxy Nexus dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

En je noemt trouwens geen prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Laatst online: 10-06 11:05
jarti66 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:01:
mijn vraag aan jullie is wordt de LG geüpdatet en is er een telefoon verkrijgbaar die een betere keuze is voor die prijs(of minder natuurlijk). meer moet het echt niet worden want dit is al ongeveer mijn max. budget.
Hier had ik wat snel overheen gelezen. De Galaxy S2 en de Galaxy Nexus zijn wel een stuk duurder. Misschien nog even doorsparen? Anders kun je eens kijken naar de Galaxy S Advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
budget ja ik zeg budget maar heb het geld wel ik twijfel alleen of ik een smartphone meer dan 250 euro waard vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 15:28
De Galaxy S Advanced lijkt me een ietswat afgeslankte versie van de S2 en we kunnen we concluderen dat de S2 niet direct een budget phone te noemen is.

Als je het mij vraagt, is die S Advanced zijn geld wel waard.

LG zou ik vermijden, zelf niet de beste ervaring mee!

een (ongeveer) budget zou overigens wel helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
ongeveer budget rond de 250 euro. ik vond de Sony Xperia U ook wel iets alleen hij is een beetje klein, weet iemand waar ik de Sony Xperia U kan zien?

[ Voor 61% gewijzigd door jarti66 op 10-07-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:54
Een tweedehands Galaxy S2 of Galaxy Nexus eventueel? Voor die prijs zou ik minimaal naar een dual core toestel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

jarti66 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:06:
ongeveer budget rond de 250 euro. ik vond de Sony Xperia U ook wel iets alleen hij is een beetje klein, weet iemand waar ik de Sony Xperia U kan zien?
De Xperia U kan je onder andere bij de Mediamarkt, Saturn, Belcompany, T-Mobile winkels, Vodafone winkels, KPN/Hi winkels en vele andere winkels bekijken.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Zelf vind ik de LG Optimus Black een uitstekend toestel, heb er hele goede ervaringen mee. Opvallend positief:
- licht en compact.
- heel mooi helder Nova scherm.
- audio beter dan bij de Galaxy S2 en HTC Sensation.
- WiFi beter dan bij S2 en Sensation.

Qua prijs-prestatie: Alcatel OT-995.

Performance: Advance.

Anders: tweedehands S2, Sensation, Nexus.

LG Optimus 2x speed vind ik echt een zeer matig toestel. Prestaties zijn zwak voor een dual core, scherm is matig en het toestel is naar mijn idee lomp.

[ Voor 17% gewijzigd door Sigis op 12-07-2012 00:44 ]

Pagina: 1