Hoi, ik heb mijn zojuist gekregen onderdelen in elkaar gezet tot 1 PC. Het was de eerste keer dat ik het deed, maar het ging vrij gemakkelijk. Ik denk dus dat ik alles goed gedaan heb.
Echter start de BIOS niet op denk ik!
Ik heb alle kabels aangesloten, maar ik krijg geen beeld en de muis en toetsenbord krijgen geen stroom. Ik hoor ook geen BIOS beeps bij het opstarten. De fans en de cpu-fan draaien wel, dus er gaat wel degelijk stroom door het moederboard.
Ik heb de Clean CMOS jumper gebruikt om te resetten en ook de ATX reset geprobeerd, maar geen succes.
Ik heb op dit moment mijn videokaart nog niet binnen, maar aangezien er een onboard op zit wilde ik die gebruiken om alvast de PC te kunnen gebruiken. Dat moet toch geen probleem zijn? En zo wel, dan zou ik wel een beep verwachten.
Zie hieronder het lijstje van componenten waarin ik de videokaart dus even rood heb gemaakt omdat die nog mist.
Echter start de BIOS niet op denk ik!
Ik heb alle kabels aangesloten, maar ik krijg geen beeld en de muis en toetsenbord krijgen geen stroom. Ik hoor ook geen BIOS beeps bij het opstarten. De fans en de cpu-fan draaien wel, dus er gaat wel degelijk stroom door het moederboard.
Ik heb de Clean CMOS jumper gebruikt om te resetten en ook de ATX reset geprobeerd, maar geen succes.
Ik heb op dit moment mijn videokaart nog niet binnen, maar aangezien er een onboard op zit wilde ik die gebruiken om alvast de PC te kunnen gebruiken. Dat moet toch geen probleem zijn? En zo wel, dan zou ik wel een beep verwachten.
Zie hieronder het lijstje van componenten waarin ik de videokaart dus even rood heb gemaakt omdat die nog mist.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire HD7850 2GB GDDR5 | € 210,- | € 210,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 14,37 | € 14,37 |
| 1 | Antec One Hundred | € 42,04 | € 42,04 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 205,90 | € 205,90 |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 89,80 | € 89,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | ICIDU Internal Card Reader OEM | € 6,99 | € 6,99 |
| 1 | Asrock Z77 Pro4-M | € 83,70 | € 83,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 737,70 | |