Ik heb een razer lycosa (mirror) keyboard. Die bevalt uiteraard erg goed, 1 van de toffe functies is bijvoorbeeld dat je een macro kan maken van elke willekeurige toets op je tobo. Dus bijvoorbeeld een f-key die voortaan 5 toetsen achter mekaar indrukt kan erg handig zijn. Maar wat ik nu wil is een macro maken voor iets, wat opgeroepen word door meerdere keys tegelijk (dus bijvoorbeeld ctrl-shift-L bestaat nog niet) maar dat lukt me niet! Ik kan me niet voorstellen dat het niet kan want de functies zijn super uitgebreid. Iemand enig idee hoe dit moet? Google kon me ook niet helpen..
Jezus wat heeft razer een slechte software! Ik had driver 3.00 en dacht ik update eerst eens naar 3.02 just in case. Dus ik updaten, herstarten, en jahoor, de software start niet meer op. Wat ik ook deed. Dus ik ga op google zoeken of meerdere mensen dit probleem hebben, dikke bluescreen tijdens het typen! Dus nu weer terug naar 3.00. Sowieso bracht die nieuwe software niet veel boeiend maar ik dacht t kan geen kwaad, wel dus. Beetje gefrustreerd nu.
En uiteraard ben ik door van 3.02 naar 3.00 terug te gaan alle settings en macros kwijt. Kanloze software.
En uiteraard ben ik door van 3.02 naar 3.00 terug te gaan alle settings en macros kwijt. Kanloze software.
[ Voor 10% gewijzigd door Robin198 op 10-07-2012 16:38 ]
Ik heb ook een razer lycosa. in het begin een erg fijn toetsenbord, maar nu blijven bij mij regelmatig de knoppen hangen of hij stopt er gewoon mee. Toen ik de razer software wou verwijderen kreeg ik een blue screen. Uiteindelijk toch de software verwijderd en w7 het gewoon laten installeren, maar heb er nog steeds last van. zo irritant dat hij blijft hangen of er gewoon helemaal mee stopt. moet je weer toetsenbord loskoppelen. heb het toetsenbord net 1 maand. weet jij of er een oplossing voor is?
Garantie claimen lijkt me..LuckyLukeNL schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:34:
Ik heb ook een razer lycosa. in het begin een erg fijn toetsenbord, maar nu blijven bij mij regelmatig de knoppen hangen of hij stopt er gewoon mee. Toen ik de razer software wou verwijderen kreeg ik een blue screen. Uiteindelijk toch de software verwijderd en w7 het gewoon laten installeren, maar heb er nog steeds last van. zo irritant dat hij blijft hangen of er gewoon helemaal mee stopt. moet je weer toetsenbord loskoppelen. heb het toetsenbord net 1 maand. weet jij of er een oplossing voor is?
luckylukeNL ik hbe het zelfde probleem.
Als je dan net aan het lopen ben in een game bv minecraft. dan blijft hij dat doen erop blijven hangen zeg maar.
had mijn eerste lycosa al voor garantie gedaan een hele nieuwe gekregen en helpt nog steeds niet.
volgende keyboard geen razor denk ik
Als je dan net aan het lopen ben in een game bv minecraft. dan blijft hij dat doen erop blijven hangen zeg maar.
had mijn eerste lycosa al voor garantie gedaan een hele nieuwe gekregen en helpt nog steeds niet.
volgende keyboard geen razor denk ik
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen