Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-10 17:14
Beste tweaker,

Terug van vakantie incl. een kapotte telefoon. Ik ben in het zwembad gevallen incl. mijn HTC Desire HD. Na een lange tijd van drogen voor een koude föhn en een aantal dagen in de rijst contact opgenomen met HTC om te achterhalen wat verstandig is.

Ze adviseerde mij om het na 5 dagen maar eens te proberen. Helaas, na 1x trillen bleef het stil. Dus ze bood aan om de telefoon in te boeken voor reparatie. Helaas kon ze weinig zeggen over de kosten. Ze liet zelfs vallen dat het miss. onder de garantie zou vallen, wat mij erg sterk lijkt...

Heeft iemand hier toevallig ervaring met een een reparatie aan een HTC Desire HD of soortgelijke telefoon en kan mij iets zeggen over de kosten?

Andere tips en trucks zijn altijd welkom. Zo heb ik al gelezen dat je bijv. met een andere batterij je telefoon weer tot leven kan brengen... Helaas ken ik niemand die dezelfde telefoon heeft dus ik kan dit alleen proberen door een nieuwe aan te schaffen maar deze kan ik vervolgens niet opladen :).

Miss. iemand uit Arnhem met een HTC Desire HD?

Alvast bedankt.

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12
Kun je dit niet onder je reisverzekering laten vallen? M'n pa had ooit een keer zijn camera in een beek laten vallen, contact opgenomen met zijn contactpersoon en hij bleek een vergoeding te krijgen. Dus je zou dat kunnen proberen.

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55

Pixeltje

Woo-woohoo!

In principe is dit voor je reisverzekering, niet voor de verzekering van je telefoon, want die dekt waterschade normaliter niet.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-10 17:14
Ik heb een doorlopende reisverzekering van InterPolis, ik wacht nog op antwoord. De polis geeft aan max. tot 250 euro voor telecom apparatuur te vergoeden, terwijl voor overige elektronica de nieuw waarde wordt vergoed...