Zoek mensen om een account te sharen.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.521 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragongamer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
Beste tweakers

Binnekort stap ik over naar een nieuwe internet provider die mij geen nieuwsgroep toegang meer bied.
Omdat ik dit zeer belangrijk vind zoek ik mensen die samen met mij een account willen delen voor 1 jaar.

In totaal heb ik 3 mensen nodig. Één daarvan is al een vriend van mij dus ik heb nog 2 mensen nodig.

Het pakket wat ik wil aanschaffen is het volgende pakket:
http://www.sunnyusenet.com/sunny-unl
Dit houd dus in dat je geen download limiet hebt en ook geen maximale download snelheid.
Een werknemer van SunnyUsenet wist mij te vertellen dat hun netwerk snelheid ligt op 90Gigabit dus dit kan dan ook niet geëvenaard worden door een consumenten internet verbinding. (Nog niet).

Dit pakket zal met 4 mensen 18,69euro per persoon kosten. Ieder krijgt 5 Connecties/Threads.

Als je graag wilt mee doen laat dan iets weten in de reacties of stuur een PM en ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Heb je meer vragen? Aarzel dan vooral niet om ze te stellen.

Groetjes
dragongamer

[ Voor 0% gewijzigd door dragongamer op 10-07-2012 12:57 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
En wat is het voordeel tov van een veel goedkopere newsnetprovider? Ik zit via xsnews en volgens mij heb je daar ook geen limieten. Daar kost een abbo me volgens mij 8.95. Volgens mij zijn er nog zat anderen die zelfs goedkoper zijn voor dezelfde diensten.

Ik weet niet wat de maximale upload is maar met 4 connecties haal ik al mijn volledige downloadsnelheid van 12mb per sec. Toen ik nog 120mbit kabel had zat ik strak op 14,5mb per sec. Volgens mij heb ik iets van 12 connecties tot mijn beschikking dus ik weet dat ik sowieso 400-500mbit ga halen zodra mijn glasvezelverbinding wordt opgehoogd.

[ Voor 40% gewijzigd door Malt007 op 10-07-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

90Gigabit over hoeveel users? Ik kan ook een terabit lijn hebben, maar als daar een miljoen mensen mee binntrekken, hou je niet bijzonder veel over.

Een Sunny 30 kost 4 euro in de maand, kan je tot 30mbit en heb je verder geen gezeur met delen (kan je 5 per IP instellen of op goed gevoel?). Voor die 2,50 in de maand zou ik dan weinig moeilijk gaan doen met lijntjes delen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ik hoor best goede verhalen over sunny tot nu toe. Echter ben ik al lang voorzien :)

@Malt007: Dit zijn prijzen voor een heel jaar, niet per maand. Sunny usenet is momenteel de goedkoopste volgens mij, schaf voor een jaar aan en het kost 6.23 per maand voor 20 threads.

Ik vraag mij overigens af of de snelheid wel echt 'onbeperkt' is. Er zal vast een maximaal haalbare snelheid per thread liggen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

TS bedoelt €18,69 per jaar, of €1,60 per maand voor het gemak.

[ Voor 15% gewijzigd door HaveHam op 10-07-2012 13:23 ]

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er ook een 900 dagen retentie op text? Anders heb je er nog weinig aan als je usenet client daar de spots uit haalt.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2012 13:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

SinergyX schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:24:
Is er ook een 900 dagen retentie op text? Anders heb je er nog weinig aan als je usenet client daar de spots uit haalt.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=4253

107 dagen headers retentie blijkbaar dus.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Wil je dit soort dingen wel delen met mensen die je niet kent? Wat als zij ineens met jouw account dingen gaan posten op usenet? Daar wordt jij als bezitter dan aansprakelijk voor gesteld. En dan kan je wel roepen: ja maar we delen het...
Zelfde als je WiFi delen met je buren ;) Alleen maar gezeur.

En ik zie dat Sunny UNL €7.79 kost per maand? Waar hebben we 't over? Ik betaal een whopping €25 per maand voor m'n Usenet... (ok da's incl VPN en andere meuk)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
teh_twisted schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:49:
Wil je dit soort dingen wel delen met mensen die je niet kent? Wat als zij ineens met jouw account dingen gaan posten op usenet? Daar wordt jij als bezitter dan aansprakelijk voor gesteld. En dan kan je wel roepen: ja maar we delen het...
Zelfde als je WiFi delen met je buren ;) Alleen maar gezeur.

En ik zie dat Sunny UNL €7.79 kost per maand? Waar hebben we 't over? Ik betaal een whopping €25 per maand voor m'n Usenet... (ok da's incl VPN en andere meuk)
Daar heb je een punt. Hetzelfde geld voor het feit dat als één van de 'gebruikers' ineens bedenkt maar lekker 20 threads te gaan gebruiken, dan kunnen de anderen niets.

offtopic:
Is het trouwens met WiFi niet tegenwoordig zo dat de regelgeving daarvoor is aangepast? De eigenaar van de WiFi is niet verantwoordelijk omdat WiFi zo makkelijk door anderen te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thysiej schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:55:
offtopic:
Is het trouwens met WiFi niet tegenwoordig zo dat de regelgeving daarvoor is aangepast? De eigenaar van de WiFi is niet verantwoordelijk omdat WiFi zo makkelijk door anderen te gebruiken is?
Mits voldoende beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragongamer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
Omwille van de vele constructieve reacties ben ik van mening dat ik toch maar niet door ga met dit account sharing plan. Ik zal er wel uitkomen. Bedankt allemaal om jullie opinie te delen!

Aangezien ik altijd gebruik maak van NZB bestanden hoef ik me geen zorgen te maken om de header neem ik aan.

Verder vind ik dat dit topic mag gesloten worden aangezien het plan niet door gaat.

[ Voor 1% gewijzigd door dragongamer op 10-07-2012 15:22 . Reden: kleine verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:44
Los van of de nieuwsprovider het toestaat of niet hoort dit topic hier niet thuis. Ik denk dat vraag&aanbod hier wel voor bedoeld is.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.