• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01 14:44
Ik weet niet of een dergelijke oproep geheel is toegestaan, maar vooruit.

Ik ga de 35mm 1.8 van Nikon kopen. Volgens PW op z'n goedkoopst 169.
Mediamarkt Utrecht biedt hem echter voor 159. Camera.nl Utrecht voor 154.

Is er wellicht een winkel, die ook niet in de PW voorkomt, die nog goedkoper is?
Ik denk aan MediaMarkt Eindhoven, waar ik mijn D5100 voor een prikkie kocht.

Als iemand iets weet, of toevallig binnenkort naar een Mediamarkt of Saturn oid gaat, zou diegene dat even willen melden?

Bedankt!

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-01 15:49

RoyBijster

Rocket Scientist

Ik denk niet dat je het goedkoper gaat vinden. Die 1 of 2 euro die je misschien extra bespaart, ben je dan kwijt aan reizen. Persoonlijk zou ik die paar euro extra uitgeven in een winkel waar ik graag kom en waar de service beter is. En zeg nu zelf, het gaat in die 154 euro range echt om losse euros, niet eens meer om tientjes.

I make things.

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-01 17:04
Ik kijk voor camera/foto spul ook altijd even bij Foka. Die is volgens mij ook niet opgenomen in de Pricewatch.

Foka heeft de 35 mm 1.8 nu voor € 164. Da's dus niet goedkoper, maar mijns inziens nog steeds een scherpe prijs.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dit is inderdaad niet helemaal toegestaan, hier is weinig discussie aan. Wat houd je tegen om even te bellen, of zelf googlen, kieskeurig etc. etc. raad te plegen?

Ik hang er een slotje op, anders komt er misschien een wildgroei aan dit soort topics. Hou overigens ook het foto aanbiedingen topic in de gaten, misschien komt daar nog iets voorbij. Verwacht sowieso geen wonderen op een bedrag van 150 euro, de marges zijn zo laag dat er weinig speelruimte is.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.