Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TtheGreat
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-11 11:58
Hoi tweakers,

Het probleem: ik slaag er maar niet om met google talk te voice chatten. Eenvoudigweg omdat ik in de app enkel de optie text chat heb (enkel een bolletje naast mijn contacts, geen telefoonjte of cameraatje).
Ik heb versie 1.3 en normaal zou je daar zelfs mee moeten kunnen videochatten.

Ik heb al een beetje overal gezocht maar tevergeefs.

Mijn specs:
Google talk 1.3
gsm: Samsung GT-S5660
Android 2.3.5 Gingerbread.

Ik weet dat er alternatieven zijn (fring bijvoorbeeld), maar ik wil gtalk (vooral omwille van de eenvoud). Ik heb boven dien fring al geinstalleerd en dat werkt perfect voor voice chat.

de enige redenen die ik kan bedenken:
- samsung blokt die optie in de app
- ik heb geen frontfacing camera, waardoor gtalk de optie video én voice uitschakelt.

weet er iemand raad?

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Nou hier van hetzelfde met een htc sensation, dus niet een Samsung specifiek probleem.
Het lijkt me meer bij Google te liggen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Verwijderd

Heb jij het niet over Google Voice? En probeer je dat uit te voeren met Google Talk?

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 22:14
Werkt pas vanaf android 4.0. Waarschijnlijk ook wel in 3.0, maar dat gebruik ik nergens. In 2.* heb ik de optie ook nooit gehad.

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• TtheGreat
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-11 11:58
hey all,

bedankt voor de reacties!

het gaat hier niet over google voice neen!! Ik heb dat getest en google voice is vooral gemaakt om je nummers te bundelen. strictu sensu kan zelfs niet VOIPen met 'google voice' app, maar andere app bouwers hebben dat handig opgelost.

goolge talk dan: blij te horen dat het op die HTC ook niet werkt. De reden waarom ik denk dat het moet werken is dat ik het al op nexus smartphone heb zien werken (voice & video) met gingerbread erop.

Ik neig de laatste tijd meer naar het ontbreken van de camera...=> ook geen stemgesprek over google talk.

groeten,