Forumleden,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe pc. In eerste instantie wilde ik een laptop aanschaffen, maar ik kwam er al snel achter dat de laptop die ik zoek niet binnen mijn budget past.
Wat wil ik er mee?
Als eerste wil ik er mee gamen, de zware spellen van tegenwoordig maar ook die van de toekomst (denk 4 a 5 jaar vooruit) moet ik probleemloos kunnen spelen. Ook moeten meerdere zware programma's gedraaid kunnen worden, denk aan photoshop etc. Maar ook wil ik probleemloos mijn pc kunnen gebruiken als ik bijvoordbeeld .rar bestanden aan het uitpakken ben. Het komt er op neer dat ik de zwaarder games/programma's van tegenwoordig wil kunnen draaien maar ook die van de komende 4 a 5 jaar. Nu kwam ik onderstaande configuratie tegen, deze past enigzins in mijn budget (969 Euro).
Specificaties:
- Behuizing modern zwart Casefans 2x, 2xUSB en Audio
- De Intel i7-2700K processor 3500MHz
- 120GB SSD met een leessnelheid van 525Mb/s en schrijfsnelheid van 475Mb/s
- Geheugen 16GB-DDR3-1333MHz is van Corsair 4x 4GB.
- Harddisk Seagate 2000GB deze is snel, heel goed getest en heeft 64MB Cache,7200RPm, Sata 600
- Videokaart Nvidia - GTX560-Ti
- Voeding stil en sterk 850 Watt
- Dual-Layer CD-DVD Writer
- Gigabyte Moederbord met Chipset P67
- Maximaal 32GB geheugen
- 5x PCI Slots
- 2x PCI-E slot voor videokaart uitbreiding
- 6 x SATA, Serial ATA/300, Serial ATA/600
- LAN 100Mbit Realtek RTL8111F-VB-CG
- USB 4 x USB 2.0 aansluitingen, + 2x in het front van de behuizing
- USB 2x USB 3.0
- Geluidskaart Realtek ALC889 8-kanaal HD Audio, 1x Digital-Out (Optisch)
- Ondersteunt SATA RAID: 0, 1, 5, JBOD, 0+1
Wat vinden de kenners van deze samenstelling? Alvast vriendelijk bedankt het advies/reacties.
Vriendelijke Groet,
Bonzing
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe pc. In eerste instantie wilde ik een laptop aanschaffen, maar ik kwam er al snel achter dat de laptop die ik zoek niet binnen mijn budget past.
Wat wil ik er mee?
Als eerste wil ik er mee gamen, de zware spellen van tegenwoordig maar ook die van de toekomst (denk 4 a 5 jaar vooruit) moet ik probleemloos kunnen spelen. Ook moeten meerdere zware programma's gedraaid kunnen worden, denk aan photoshop etc. Maar ook wil ik probleemloos mijn pc kunnen gebruiken als ik bijvoordbeeld .rar bestanden aan het uitpakken ben. Het komt er op neer dat ik de zwaarder games/programma's van tegenwoordig wil kunnen draaien maar ook die van de komende 4 a 5 jaar. Nu kwam ik onderstaande configuratie tegen, deze past enigzins in mijn budget (969 Euro).
Specificaties:
- Behuizing modern zwart Casefans 2x, 2xUSB en Audio
- De Intel i7-2700K processor 3500MHz
- 120GB SSD met een leessnelheid van 525Mb/s en schrijfsnelheid van 475Mb/s
- Geheugen 16GB-DDR3-1333MHz is van Corsair 4x 4GB.
- Harddisk Seagate 2000GB deze is snel, heel goed getest en heeft 64MB Cache,7200RPm, Sata 600
- Videokaart Nvidia - GTX560-Ti
- Voeding stil en sterk 850 Watt
- Dual-Layer CD-DVD Writer
- Gigabyte Moederbord met Chipset P67
- Maximaal 32GB geheugen
- 5x PCI Slots
- 2x PCI-E slot voor videokaart uitbreiding
- 6 x SATA, Serial ATA/300, Serial ATA/600
- LAN 100Mbit Realtek RTL8111F-VB-CG
- USB 4 x USB 2.0 aansluitingen, + 2x in het front van de behuizing
- USB 2x USB 3.0
- Geluidskaart Realtek ALC889 8-kanaal HD Audio, 1x Digital-Out (Optisch)
- Ondersteunt SATA RAID: 0, 1, 5, JBOD, 0+1
Wat vinden de kenners van deze samenstelling? Alvast vriendelijk bedankt het advies/reacties.
Vriendelijke Groet,
Bonzing