Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jo0pie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-08-2020
Hallo allen,

Ik heb zojuist bij mycom.nl een Asus Transformer Pad TF300T gekocht. Dit zou volgens de beschrijving en plaatje inclusief toetsenbord-dock zijn alleen wanneer ik het product nog eens nalas na mijn bestelling zag ik dat in de titel stond: w/o dock.
Het gaat om deze advertentie:
http://www.mycom.nl/Produ...mer-TF300-wo-Dock/1352907

Nou ben ik bang dat mycom.nl straks zegt dat aan deze beschrijving geen rechten kunnen worden ontleend. Wat zijn mijn rechten bij een geval als dit?
In de advertentie staat rechts onderin dat in de verpakking zit:
Snelstartgids V
Inclusief toetsenbord V
Gebruikershandleiding V

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bel ze op... Als het met toetsenbord is, dan heb je geluk. Kijk ik naar de prijzen in de Pricewatch, dan ben ik bang dat deze toch echt zonder toetsenbord wordt geleverd.

Ik neem aan dat je je order kosteloos mag cancellen (of KOA retourneren) als het toetsenbord er niet bij wordt geleverd, want het plaatje en de beschrijving zijn wel misleidend. :) Dat w/o without betekent dat is volgens mij geen common knowledge.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:27

Red Boll

Kick Ass!

Tja, het zou zo ook een "w/o Dock" kunnen zijn.

Heb sowieso een broertje dood aan het door elkaar gebruiken van Engels en Nederlands in één en dezelfde beschrijving. Beetje 3FM Engels.

Het had wel iets handiger gekund.

• jo0pie
Ja beetje lastig dit. Ik kan het dock niet los erbij kopen. Wordt cancellen dan. Of hopen dat ze me matsen maar ik gok dat dit een te groot verschil is ( €100).

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

w/o dock = without dock

39

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 15:31

GeeBee

Oddball

Op de site staan ook Transformers mét dock (wit en blauw) voor €100 meer.
In de specs staat het wél vermeld idd...

Ze gaan het gooien op "dat je geen rechten aan de tekst kunt ontlenen" vrees ik voor je. Daarmee erkennen ze dan meteen dat er een fout is gemaakt en kun je denk ik gratis van de koop afzien.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 20:11
En degene met dock heeft plaatjes zonder dock: http://www.mycom.nl/Produ...tm_campaign=tweakersclick

• jo0pie
Precies wat ik dacht. Helaas.

• jo0pie
De tekst rommelt sowieso aangezien de Transformer TF300T op 1200 mhz draait en niet op 1400.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, de plaatjes zijn helaas omgedraaid maar met een beetje cryptisch lezen (w/o dock) en het prijsverschil lijkt mij het al snel duidelijk....

39

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:55

NSG

Je weet niks!

Volgens de EAN is het ook die zonder dock ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NSG op 10-07-2012 00:25 ]

• jo0pie
I rest my case :P

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:24
Ik lees in de specs ook niets over een dock? Ja, er zit een toetsenbord bij. Een onscreen toetsenbord toch? ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• exelletor
  • Laatst online: 09:50
Xander schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:30:
Ik lees in de specs ook niets over een dock? Ja, er zit een toetsenbord bij. Een onscreen toetsenbord toch? ;)
In de verpakking. ;)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Lijkt me wel, lijkt me een knappe prestatie om het apparaat wel in de verpakking te krijgen en onscreen keyboard niet ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is me niet geheel duidelijk wat het doel is van dit topic. Als je vragen hebt over je bestelling kun je contact opnemen met de shop. Als je vragen hebt over wat je rechten zijn bij dergelijke bestellingen... tsja, dan wil ik je vragen om eerst even zelf te zoeken, want hierover is voldoende te vinden.

Normaal gesproken hoort een dergelijk topic in Shopping Forum, maar door een gebrek aan eigen inzet en initiatief gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.