Beste tweakers,
Inmiddels ben ik wel toe aan een nieuwe pc, aangezien ik mij lichtelijk begin te irriteren
aan mijn good old p4. haha
Dingen die ik voornamelijk wil doen met de pc zijn: internetten, office, downloaden, spotify, beetje photoshop/illustrator, HD films kijken.
Gamen doe ik niet echt op de pc maar wil wel de optie open laten om er later alsnog een midrange kaart in te
kunnen doen. (dacht zelf aan een 6850 of hd7770)
Verder wil ik een snel systeem wat meerdere applicaties met gemak kan draaien. Ook wil ik front usb 3.0
Mijn budget ligt rond de 600 euro. Hier is wat ik heb samengesteld:
Ik wil dit systeem bij 1 winkel aanschaffen dus de setup valt al iets duurder uit. Windows7 heb ik trouwens al.
Een toelichtingen mbt de SSD. Ik denk voorlopig genoeg te hebben aan 265gig (liever iets minder capaciteit dan in moeten boeten op snelheid)
Wat vinden jullie er van?
Inmiddels ben ik wel toe aan een nieuwe pc, aangezien ik mij lichtelijk begin te irriteren
aan mijn good old p4. haha
Dingen die ik voornamelijk wil doen met de pc zijn: internetten, office, downloaden, spotify, beetje photoshop/illustrator, HD films kijken.
Gamen doe ik niet echt op de pc maar wil wel de optie open laten om er later alsnog een midrange kaart in te
kunnen doen. (dacht zelf aan een 6850 of hd7770)
Verder wil ik een snel systeem wat meerdere applicaties met gemak kan draaien. Ook wil ik front usb 3.0
Mijn budget ligt rond de 600 euro. Hier is wat ik heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,40 | € 15,40 |
| 1 | Antec One | € 46,87 | € 46,87 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Samsung 830 series 256GB | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 48,45 | € 48,45 |
| 1 | Asrock Z77 Pro4-M | € 83,70 | € 83,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 564,37 | |
Ik wil dit systeem bij 1 winkel aanschaffen dus de setup valt al iets duurder uit. Windows7 heb ik trouwens al.
Een toelichtingen mbt de SSD. Ik denk voorlopig genoeg te hebben aan 265gig (liever iets minder capaciteit dan in moeten boeten op snelheid)
Wat vinden jullie er van?