Budget gaming laptop ( +- 500 euro ) uit Taiwan; Acer / Asus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadicalRaid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-08 16:24
Dag Tweakers!

Op dit moment heb ik vanwege mijn afstuderen de gelegenheid om in Taiwan redelijk goedkoop een Acer of Asus laptop op de kop te tikken; Acer en Asus zijn beide Taiwanese merken ( zoals velen van jullie vast weten ) en hier dus vrij goedkoop te krijgen. Daarbij krijg ik ook de 5% belasting terug wanneer ik het land verlaat.

Mijn vriendin is behoorlijk verslaafd aan Skyrim en zou enorm blij zijn met een laptop die deze game fatsoenlijk speelt.

Ik had zelf mijn oog laten vallen op de Asus K53SD-SX336V ( aka de BBG aanrader ), maar ik weet niet of er onderhand betere keuzes zijn.

De prijs voor Acer en Asus laptops is hier ongeveer tussen de 10% en 15% goedkoper ( wellicht iets meer met de juiste onderhandel vaardigheden ).

We vertrekken 23 Juli weer terug naar Nederland en moeten het dus voor die tijd ( het liefst nog deze week ) gekocht en getest hebben.

Ieder en elk advies wordt enorm gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Ik kan me niet voorstellen dat je voor dat geld een fatsoenlijke gaming laptop hebt; volgens mij kan je dan alleen oude games soepel spelen.

Ook moet je niet vergeten dat als ze erachter komen dat je een nieuwe laptop mee hebt genomen, ze je alsnog voor 19% btw kunnen aanslaan.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadicalRaid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-08 16:24
Ik ben er zelf ook bang voor, dat voor dat geld geen gaming laptop beschikbaar is. Echter hoeft het ook niet per se een "gaming" laptop te zijn, als het spellen als Skyrim met een redelijke framerate ( 30+ fps? ) op een redelijke resolutie ( 1280 x 800 ) op medium of low quality te spelen zijn.

Voor de belasting was ik inderdaad ook gewaarschuwd, maar daar valt misschien iets voor te regelen. Bedankt voor de heads up in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Om budget gamen zou ik zelf voor deze gaan:

pricewatch: Asus K53TK-SX023V

Heeft flink wat grafische power, en in deze review staan nog wat tips om performance nog eens op te jagen:

productreview: Asus K53TK-SX023V review door Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is niet leverbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Hmm jammer, ik zou iig in de Taiwanese media markt :+ even kijken naar een laptop met dergelijke specs, want bij intel laptops is het bij dit segment alleen maar een relatief dikke processor met een belabberde gpu die amper beter is dan de geïntegreerde videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt wel mee hoor. De XPS 15 met i5 en GT 525m heb je ook voor €55x...
Pagina: 1