Asus A7V133; pc speaker uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:21
Hallo allemaal,

Hoe kan ik de pc speaker uitzetten? Het is namelijk behoorlijk irritant om in windows (ook al staat al het geluid uit) steeds van die korte tikjes uit de kast (aopen hx08) te horen. Is het mogelijk om dit dmv een instelling uit te zetten of is de enige oplossing de speaker kabel van de aopen van het moederbord af te halen?

mvg,

Fault

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05-2025
Nee, alleen stekkertje los halen is een oplossing...

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Wat heb je voor mobo? Als ik in Asus probe (progje wat temp/rpm van fans enz checkt van je mobo) andere fans aanvink meldt de probe dat de fan onder de treshold zit (ziet geen rpm) en begint te "tikken" via pc-speaker (waarschuwing dus).
maar of dit ook jou tikjes zijn :?

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05-2025
"Topic: Asus A7V133; pc speaker uitzetten?"

Zegt voldoende zou ik denken... :)

• Fault
  • Laatst online: 18:21
Op dinsdag 27 maart 2001 12:00 schreef lexkam het volgende:
Wat heb je voor mobo? Als ik in Asus probe (progje wat temp/rpm van fans enz checkt van je mobo) andere fans aanvink meldt de probe dat de fan onder de treshold zit (ziet geen rpm) en begint te "tikken" via pc-speaker (waarschuwing dus).
maar of dit ook jou tikjes zijn :?
Ik denk niet dat dat mijn tikjes zijn, want normaal maakt hij geen geluiden, alleen bij bv: ik tik een mail en ik wis hem helemaal met de backspace tot ik niet verder kan, als ik niet meer kan wissen (zit dus tegen de rand van het venster aan te backspacen) gaat ie tikken...
Dus ik denk dat ik dan die pc speaker er maar ff uit haal, al heeft hij volgens mij wel een andere functie om bv. waarschuwingen af te geven als je cpu dreigt te oververhitten.