Ik heb al enkele maanden hetzelfde probleem met mijn firefox. Als ik een webpagina wil toevoegen aan mijn favorieten en ik klik op het sterretje in mijn adresbalk om dat menu te voorschijn te toveren dan komt het wel tevoorschijn, maar vanaf ik mijn muis erover beweeg om bv de map te veranderen enzo dan verdwijnt het terug. Dit probleem heb ik al sinds enkele versies terug van Firefox. Bij iedere upgrade blijft het probleem zich ook voordoen.
Ik heb ook al geprobeerd met een volledige herinstallatie van firefox, met en zonder een nieuw profiel, maar het probleem blijft.
Ik kan natuurlijk wel mijn koppeling toevoegen aan mijn favorieten door ctrl + D in te drukken en dan achteraf mijn favorieten juist te ordenen maar dat vind ik een beetje omslachtig. En als ik dat doe dan duurt het ook even voordat ik mijn favorieten kan openen trouwens, dus daar heb ik al een vermoeden dat er ook iets niet juist is...
Ik heb al zitten zoeken op google, maar daar kom ik ook niet verder mee...
Ik heb ook al geprobeerd met een volledige herinstallatie van firefox, met en zonder een nieuw profiel, maar het probleem blijft.
Ik kan natuurlijk wel mijn koppeling toevoegen aan mijn favorieten door ctrl + D in te drukken en dan achteraf mijn favorieten juist te ordenen maar dat vind ik een beetje omslachtig. En als ik dat doe dan duurt het ook even voordat ik mijn favorieten kan openen trouwens, dus daar heb ik al een vermoeden dat er ook iets niet juist is...
Ik heb al zitten zoeken op google, maar daar kom ik ook niet verder mee...