Valse callcenter telefoontjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zojuist gebeld door iemand die zich voordeed als een medewerker van microsoft in amsterdam.
Hij zij dat bepaalde systeembestanden corrupt waren en dat hij mijn gegevens via min provider haf gekregen vanwege update fouten, en mij zou helpen dit op te lossen, en om aan te tonen dat het geen scam was, zij hij me assoc uit te voeren en te controlleren dat ".zfsendtotarget=CLSID\{888DCA60-FC0A-11CF-8F0F-00C04FD7D062}" in de lijst stond, en dat dat nummer mijn systeemcode is.

Nadat ik hem had verteld dat did nummer hetzelfde was als op 4 van mijn andere vmware systemen hing hij op, dus geen idee wat zijn plan was, maar vast niets goeds

Aan het achtergrond geluid te horen kwam het van een soort callcenter, dus ze zijn op dit moment druk bezig

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort scams zijn er nu eenmaal veel, dit is niets nieuws. Gewoon telefoon neerleggen en verder gaan met je leven :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Verdomme! Hou hem dan aan de lijn zodat je erachter komt wat ze precies proberen te doen :P Meespelen!

[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-07-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is al gedurende een langere periode het geval, ze laten je naar www.support.me gaan en krijg je een code voor remote software waar ze mee kunnen kijken.

Nadeel is, dit is een scam, maar blijft moeilijk te traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Wat is dan uiteindelijk het doel? Ik zou ze lekker laten inloggen op een virtuele machine en hun tijd laten verdoen terwijl ik krom lig en tegelijk aangifte doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Stond vandaag nog een nieuwsberichtje over op Security.nl: http://www.security.nl/ar...achtwoord_aan_derden.html
"Het gaat hier echter om een truc van een oplichter om computergebruikers geld afhandig te maken", aldus de politie. De vrouw herkent de truc, omdat ze er eerder in de krant over had gelezen. Het artikel in de krant maakt melding van een slachtoffer die het wachtwoord van de computer aan de oplichter verstrekte. Hiermee kon de man in haar computer komen en doen alsof er sprake was van een probleem. Voor herstel van de computer vroeg hij 250 euro.

[ Voor 60% gewijzigd door Orion84 op 09-07-2012 17:11 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41
Waarschijnlijk draaien ze een tooltje om je register op te schonen (die dan een keylogger installeerd) of proberen ze je een (betaald) virusscanner aan te smeren.

'Kijk; onze software heeft een virus gedetecteerd!' is natuurlijk vrij eenvoudig te faken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
TWeaKLeGeND schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:10:
terwijl ik krom lig en tegelijk aangifte doe.
Want jij hebt naam, adres en alles van diegene die je belt?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Gelukkig heeft mijn telefoonprovider het begin van die gegevens wel, en wie weet doet de politie soms wel gewoon goed werk en volgen ze de stroom gegevens tot ze uiteindelijk uitkomen bij de oplichters. Het is geen eenmansoperatie, maar een callcenter, daar werken dus gewoon mensen blijkbaar, zo extreem verscholen en ondergrond zal het niet zijn.

Als je telefoon is gestolen doe je toch ook aangifte? Weet je dan ook altijd waar de dader woont etc? Meestal heb je de dader niet eens gezien.

[ Voor 31% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-07-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TWeaKLeGeND schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:13:
Gelukkig heeft mijn telefoonprovider die gegevens wel, en wie weet doet de politie soms wel gewoon goed werk.
Wow, en dat allemaal terwijl je met hen bezig bent, respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
En er ook vanuit gaan dat de politie hier tijd aan besteed en de telecomprovider ook nog meewerkt.
Wat moet dat heerlijk zijn om in zo'n naieve staat te kunnen functioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Veel algemener antwoord:
Doe nooit (telefonisch) zaken als de tegenpartij zijn/haar identiteit niet kan aantonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:40

Red Boll

Kick Ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja, ik neem dus wel de tijd om het even te documenteren en aan de juiste instanties te melden. Te beginnen bij de politie, die zijn werk hoort te doen. En daarnaast bij Microsoft, die een dergelijke fraude zaak ongetwijfeld serieus zou nemen.

Eventueel kan ik dan nog het verhaal doorsturen naar de redactie van t.net en andere websites, de consumentenbond kassa en soortgelijken het verhaal nog meegeven.

Terwijl jij de mensen die in deze fraude trappen zit uit te lachen, word er dan uiteindelijk misschien door iemand iets gedaan om die oplichters te stoppen.

[ Voor 40% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-07-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TWeaKLeGeND schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:19:
Te beginnen bij de politie, die zijn werk hoort te doen.
Ja hoor, hier zullen ze uitgebreid de tijd voor gaan nemen. Dat is wel bewezen ja. Vraag mij af hoeveel mensen ze op zo'n halszaak als dit gaan zetten, toch wel minimaal een dozijn als ze een beetje serieus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mental schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:16:
En er ook vanuit gaan dat de politie hier tijd aan besteed en de telecomprovider ook nog meewerkt.
Wat moet dat heerlijk zijn om in zo'n naieve staat te kunnen functioneren :)
Wat is nu naiever, alles netjes melden met de hoop dat er iets aan gedaan wordt, of bij voorbaat al denken dat telecomproviders/politie/MS hier niets aan doet. Juist met die laatste instelling zal er ook nooit wat aan gedaan worden :P

Wat ik me dan afvraag, zijn dit gewoon 'medewerkers' van een callcenter die van kwaad niet bewust zijn en dit zo (als digibeten) als opdracht hebben gekregen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:22:
Juist met die laatste instelling zal er ook nooit wat aan gedaan worden :P
Punt is dat die laatste instelling rationeel is en niet naief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Voor menig lezer van mijn posts is het vrij duidelijk dat ik het functioneren van de politie sterk in twijfel trek. Dat wil niet zeggen dat bovenstaande stappen ondernemen geen zin heeft. Er zit een verschil tussen rationaliteit en pessimisme/fatalisme etc.

Ik vermoed overigens dat de werknemers er prima van op de hoogte zijn dat ze leugens verkopen, maar dat is inderdaad wel een interessant vraagstuk. Als de medewerkers er niet van op de hoogte zijn, dan is dat hetgeen wat je naïef noemt. Er zullen vast en zeker ook mensen gebeld worden die de medewerker erop aanspreekt dat ze niet gedient zijn van dergelijke oplichtingspraktijken en aangifte zullen doen. Dat lijkt me dan gewoon bekend te zijn op de gehele werkvloer en dat risico is blijkbaar het nemen waard omdat de politie toch niks doen toch?

[ Voor 51% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-07-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SinergyX schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:22:

Wat ik me dan afvraag, zijn dit gewoon 'medewerkers' van een callcenter die van kwaad niet bewust zijn en dit zo (als digibeten) als opdracht hebben gekregen?
uh.. nee, want bij het halsstarrig weigeren van het overmaken is al meermaals gebeurd dat de 'agent' behoorlijk gestresst gaat doen.
Of daarbij op de agent in kwestie nog druk wordt uitgeoefend (callcenter zit ergens in het buitenland) is een gok.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Misschien toch iets te licht opgevat door enkelen in dit topic (inclusief mijzelf).

Oplichters 'Microsoft' actief

Dus toch een echte scam.

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 11-07-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Dat je een callcenter op de achtergrond hoort betekend nog niet dat er uit een callcenter gebeld wordt. Het is een kleine moeite om een bandje van een callcenter op de achtergrond af te spelen om de persoon die je aan de telefoon hebt de indruk te geven dat hij met een callcenter aan het bellen is.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Laatst online: 20-10-2020
Henk007 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:00:
Misschien toch iets te licht opgevat door enkelen in dit topic (inclusief mijzelf).

Oplichters 'Microsoft' actief

Dus toch een echte scam.
Te licht opgevat? Niet echt, het publiek wat op deze fora komt wordt toch geacht hier niet in te trappen.
Als dit op het forum van seniorenweb werd gepost en er werd zo luchtig over gedaan dan was het wel een serieuze faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik ben net ook gebeld door 1 of andere Indiër die me hetzelfde liet doen. Ben maar afgehaakt toen hij via de support.me website bij me wou inloggen. Zat op dat moment achter mijn eigen pc en had niet een vm opgestart. Was wel leuk geweest trouwens. Wil altijd wel meespelen met dit soort ongein als ik er de tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 21:41

Grvy

Bot

Hoe komen die mensen aan je telefoonnummer :') ik neem aan dat je die niet overal post..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Mijn nummer is bekend via enkele domeinnamen die op mijn naam staan. Denk dat het via de weg gebeurd. Geen idee hoe anders, want zet echt mijn telefoonnummer niet ergens neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Grvy schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:45:
Hoe komen die mensen aan je telefoonnummer :') ik neem aan dat je die niet overal post..
Daarom, "random" generator en gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 21:41

Grvy

Bot

Red Boll schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 00:56:
[...]

Daarom, "random" generator en gaan...
uh.. lijkt me sterk dan kom je zoveel dode nummers tegen.. is niet rendabel. :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vorige week ook een dergelijk telefoontje gehad. Ging meteen googlen naar mijn telnr en kwam hem tegen in een of ander PDF van de tennisclub. Lekker handig 8)7

Slimste wat je kunt doen behalve ophangen is in lachen uitbarsten en zeggen dat je geen computer hebt. Schrappen ze je telnr ook weer uit hun lijstje.

Of een soort van tegenscript he...
"Sir, this is a secure line. May I ask you how you got this number? I am obliged to inform you that this phone call is being recorded. Please give us your credentials while we trace this call, thank you."

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Gistermiddag heb ik ook de eer gehad :9 om een scam telefoontje te mogen ontvangen. Ik heb het voor elkaar gekregen om ze ongeveer 45 minuten aan de lijn te houden. Ik heb mij gewoon van de domme gehouden om zo lang mogelijk tijd te rekken (ik had er tijd voor :))
Ze hebben een paar van hun kant geprobeerd om via support.me en nog een radmin site bij mij binnen te komen (Goede tip, zeg dat je browser die sites niet ondersteunen of dat je niet op de sites iets kan intikken / downloaden).
Daarnaast heb ik ze nog wijsgemaakt dat mijn muis het niet meer deed (wel >:) ) heeft de aardige meneer (John Walker, heeft volgens mij ook een Gmail adres: JohnWalkerRed.at.Gmail.com met wachtwoord 12345. Dit hoorde ik hem zeggen tussen ons gesprek door tegen een collega van hem) mij ook nog "geholpen" mijn muis te fixen. O-)

De aardige meneer wilde morgen (vandaag dus op moment van tikken) nog een keer terugbellen om mij alsnog te helpen want volgens mij zat zijn dienst erop. Hierop heb ik hem verteld dat hij dat niet meer de moeite hoefde te nemen en dat ik weet van hun scam. Hierna heb ik hem bedankt voor zijn tijd en hem nog een prettige dag gewenst en opgehangen.

Hopelijk bellen ze nog een keer terug :)

P.s. de aardige meneer wist mij ook nog te vertellen toen hij mij de eventlogs heeft laten zien (nou ja laten zien, hij heeft mij ernaar toe genavigeerd) dat amdfuel.exe (kan ook anders heten, maar is wel van de amd drivers) ook een virus was. Ik heb toen heel veel moeite gedaan om mijn lach in te houden.

[ Voor 0% gewijzigd door LnC op 10-08-2012 12:38 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb toevallig ook over deze oplichting gelezen op een blog van 'Troy Hunt':
http://www.troyhunt.com/

Mocht je nieuwsgierig zijn wat de bellers doen, dan zijn zijn posts wel interessant:
http://www.troyhunt.com/2...-again-but-this-time.html

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mij net ook overkomen; gebrekkig Engels, Indiaas accent, "Calling from Windows Operating System". Verbinding werd verbroken toen ik vroeg van welk nummer werd gebeld. Ik ga pas aangifte doen als het vervelend wordt, anders hebben de politie en ik wel wat beters te doen. Ik ken dit soort verhalen ook al langer. Wel even berichtje naar de provider.

Het nummer is overigens niet bij derden bekend omdat het zo goed als niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan heb ik laatst ook een scammer aan de lijn gehad. Ook iemand uit India. Hij vroeg: "Are you the owner of your computer?" Ik verstond hem eerst niet en zei: "Wat?". Hij: "Are you the owner of your computer?". Ik: "I don't understand." Toen bleef ik stil en hij hing op.

Hoe moet ik hier op reageren. Natuurlijk ben ik de eigenaar of mijn eigen computer, van alle drie zelfs. Misschien had ik moeten vragen van welke?

(Ik ben geen held aan de telefoon) :P

En waarom bellen ze de wereld af voor dit soort praktijken, kost voor hun toch ook veel geld?

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Larrs schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:11:

En waarom bellen ze de wereld af voor dit soort praktijken, kost voor hun toch ook veel geld?
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die erin trappen en het dus geld genoeg oplevert om ermee door te gaan. Genoeg mensen die zo goedgelovig zijn dat ze hier gewoon intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:50
vandaag ben ik ook gebeld, ik mezelf voor de domme gehouden, maar schijnbaar had ie me door..hij vertelde dat zijn protocol niet was afgestemd op mijn computer (hij vroeg of ik een windows of een mac had, waarop ik antwoorde dat het een dell was :+ ) en dat hij later zou terugbellen, toen werd de hoorn er opgegooit....misschien had ik dit slimmer kunnen spelen, maar het kwam om eerlijk te zijn nogal onverwacht en slecht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaren geleden heb ik zelf voor een callcenter gewerkt en ik ben bekend met de praktijken. Juist daarom heb ik er de brui aan gegeven omdat ik er niet van houd te liegen of mensen te bedriegen. We werden N.B. geïnstrueerd om mensen te beïnvloeden en halve waarheden te vertellen, c.q. te liegen.

In het begin een keurig nette instructie: hoe je verhaal te vertellen en hoe met mensen om te gaan. Daar was niks mis mee. Later werd het een verhaal hoe je mensen kon beïnvloeden en nog later hoe je mensen kon bedriegen en onder druk kon zetten. Toen haakte ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verschilt overigens wel per call center. Waar ik heb gewerkt ging het ook niet altijd goed, maar het was geen policy. De insteek was wel daadwerkelijk mensen verder te helpen, hoe slecht dat soms ook ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn geval ging het toen om een callcenter dat was gericht op verkoop.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:42

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik word de afgelopen dagen continu gebeld door die mafkezen. Tot 2 keer toe afgepoeierd en aangegeven dat ik aangifte zal doen. Vandaag weer 3 keer gebeld... En je kunt er dus blijkbaar niets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Iemand enig idee of hier überhaupt iets aan te doen is? Die gasten blijven bellen... Gemiddeld 5-6 keer per dag. Als tig keer afgebekt en inmiddels neem ik de telefoon niet meer op als ik het nummer op de telefoon zie. Maar wtf wat is dit irritant. En hoe komen ze aan mijn gegevens?
Nummer dat ik binnenkrijg is 0014-259053074.

Mmm..... http://www.whocallme.info/number/0259053074
Number 0259053074 is located in OR near the city: Baia de Arama, Mehedinti, Romania.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00
ManiacsHouse schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:09:
Iemand enig idee of hier ÃŒberhaupt iets aan te doen is? Die gasten blijven bellen... Gemiddeld 5-6 keer per dag. Als tig keer afgebekt en inmiddels neem ik de telefoon niet meer op als ik het nummer op de telefoon zie. Maar wtf wat is dit irritant. En hoe komen ze aan mijn gegevens?
Nummer dat ik binnenkrijg is 0014-259053074.

Mmm..... http://www.whocallme.info/number/0259053074
Number 0259053074 is located in OR near the city: Baia de Arama, Mehedinti, Romania.
Erg vervelend inderdaad, misschien is het een optie om op te nemen en de telefoon gewoon neer te leggen en verder te gaan waar je mee bezig was? Op die manier kost het hun geld en levert het hun niets op lijkt mij.

• SCS2
  • Laatst online: 10:12
Bij een maat van me is dit ook gebeurd.
Hoe gevaarlijk is dit, nadat de toegang verbroken is en diverse scans zijn gedraaid?

Hij heeft ze 1-1,5 uur aan de lijn gehad.
De aanleiding zouden de error-rapporten zijn die hij naar MS gestuurd had.
Hij heeft hen toegang gegeven tot zijn pc.
Ze zijn bezig geweest, tot hij te argwanend werd en internet+telefoon verbrak.

Hij heeft iemand om hulp gevraagd die "door hun geplaatste software" verwijderd heeft.

Stel dat ik (of een ander) de diverse bekende scanners aan de gang zet,
hoe gevaarlijk blijft het?
Scanners halen alleen bekende malware weg, hoe groot is de kans op iets dat achterblijft?
Ik denk dat dit, omdat het bewust toegang heeft gekregen, misschien niet herkend wordt omdat er geen exploits zijn gebruikt? Of klets ik uit mijn nek?

Kan er een poort of iets opengezet zijn en nog gevaarlijk zijn?

@MikeyMan: voor een herstelpunt zal het te laat zijn, te lang geleden.

[ Voor 4% gewijzigd door SCS2 op 27-09-2012 10:13 ]

- If I could do that, I would do it better -

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:48

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SCS2 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:05:
Bij een maat van me is dit ook gebeurd.
Hoe gevaarlijk is dit, nadat de toegang verbroken is en diverse scans zijn gedraaid?

Hij heeft ze 1-1,5 uur aan de lijn gehad.
De aanleiding zouden de error-rapporten zijn die hij naar MS gestuurd had.
Hij heeft hen toegang gegeven tot zijn pc.
Ze zijn bezig geweest, tot hij te argwanend werd en internet+telefoon verbrak.

Hij heeft iemand om hulp gevraagd die "door hun geplaatste software" verwijderd heeft.

Stel dat ik (of een ander) de diverse bekende scanners aan de gang zet,
hoe gevaarlijk blijft het?
Scanners halen alleen bekende malware weg, hoe groot is de kans op iets dat achterblijft?
Ik denk dat dit, omdat het bewust toegang heeft gekregen, misschien niet herkend wordt omdat er geen exploits zijn gebruikt? Of klets ik uit mijn nek?

Kan er een poort of iets opengezet zijn en nog gevaarlijk zijn?
Ik zou een herstelpunt terugzetten...

Maar afgezien daarvan snap ik eigenlijk ook niet dat mensen hierin trappen...
Beetje hetzelfde als laatst bij kassa: ja, ik heb m'n inloggegevens gegeven, maar ik heb mijn pincode niet gegeven |:(

Ben intussen overigens ook al een keer of drie gebeld door die gasten. Begint een beetje vervelend te worden...

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 26-09-2012 15:20 ]

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

MikeyMan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:11:
[...]

Ik zou een herstelpunt terugzetten...

Maar afgezien daarvan snap ik eigenlijk ook niet dat mensen hierin trappen...
Beetje hetzelfde als laatst bij kassa: ja, ik heb m'n inloggegevens gegeven, maar ik heb mijn pincode niet gegeven |:(

Ben intussen overigens ook al een keer of drie gebeld door die gasten. Begint een beetje vervelend te worden...
Kunnen we ze niet traceren met alle power die we op tweakers hebben en compleet stuk ddos-en? :X :P
Blijkbaar zitten ze in Roemenie ofzo dus verwacht niet dat we justitie aldaar op ons dak krijgen. 8)

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50

hellknight

Medieval Nerd

wij krijgen ondertussen ook vrijwel dagelijks telefoon van dit nummer. Overdag is er zelden iemand thuis, dus ze krijgen telkens voicemaill Wel vrij iritant...

Your lack of planning is not my emergency

Pagina: 1