Toon posts:

Hoe bevestig ik water jacket op Slot A ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bevestig ik water jacket op Slot A ??

Is daar ook een klip voor, heb dit alleen zien staan voor Socket. Hoe maak je het geheel dan vast? Aangezien die CPU maar losjes zit hoor.

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
lijmtang

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Topicstarter
Lijm tang? Plzzz meer uitleg.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:17
Sadness, heb je toevallig de Alpha P7125? en heeft je 750 ook een 750 core?

ik wil die cooler namelijk ook, ik bevestig hem dan met schroeven door de gaten :)
zo kan je ook je waterjacket proberen te bevestigen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ene kant van de lijmtang aan de ene kant, andere kant van de lijmtang aan de processorkant.

Wat je het beste kan doen, is 1 of twee modelbouw-lijmtangen kopen. Die zijn erg klein. Tussen processor en lijmtang een stukje hout leggen, tegen indrukken.
En pas op, de lijmtang niet als een sport-billy aandraaien, je kan ongelofelijk veel kracht met die dingen zetten.

Een andere optie is een systeem met twee balkjes (alu U profiel, bijv). Een balkje aan de processorkant, eentje aan de waterjacket kant, boutjes en moertjes aan de einden, en aandraaien. (De u-profielen zijn dus langer dan de procesor, ongeveer 15 cm oid)

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de heatplate van de CPU laten zitten, zoveel verschil maakt dit niet. Gewoon vijsjes door de heatsinck in de heatplate. Maar volgens mij gaat dit niet met een Jacket, water eh.
Pagina: 1