Kan ik 4 maanden voor einde contract overstappen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
7 november loopt mijn huidige mobiele abonnement bij Vodafone af. Dit was een 2 jarig contract waarbij ik een htc desire gratis kreeg. Dit abonnement heb ik 2 jaar terug in juli afgesloten, mijn toenmalige abonnement bij t-mobile liep nog tot 7 november.
Ik heb toen dus 4 maanden voordat mijn contract bij t-mobile afliep een ander contract afgesloten inclusief nummerbehoud bij Vodafone.

Nu heeft mijn htc desire een beetje kuren en ben ik deze telefoon eigenlijk een beetje beu :P
Weten jullie of het voor mij wederom mogelijk is om 4 maanden van te voren een ander contract bij een andere provider af te sluiten inclusief nummerbehoud?

Bij gsmwijzer.nl gaven ze aan dat ik alleen 4 maanden van te voren mijn contract bij Vodafone kan verlengen en pas 2 maanden van te voren een contract bij een andere provider kan afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Heb je al eens doorgerekend wat het kost om een telefoon los te kopen en dan tzt over te stappen naar een simonly abbo?

Want 4 maanden contract afkopen (40 euro pm/50 europm?) kost je meer dan het prijsverschil met een simonly abbo zou ik denken.

Tenminste, als je 350 euro voor een recente android phone kunt ophoesten...

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:04

BPP

Verlengen bij Vodafone inderdaad mogelijk 4 maanden van te voren. Overstappen 2 maanden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Ik ben nog eens wat gaan rekenen en ik ga toch gewoon voor de verlenging bij Vodafone.
Als ik nu mijn abonnement bij Vodafone verleng dan heb ik het eerste jaar een sim-only prijs en het tweede jaar de normale prijs. Als ik dan het verschil tussen de sim-only prijs en normale prijs neem in het tweede jaar, dan is dat minder dan ik nu voor een los toestel zou moeten betalen.

Ik moet weliswaar nu dan wel een beetje betalen voor de telefoon, maar als ik over zou stappen naar een andere provider dan zou ik aansluitkosten moeten betalen en hierdoor is het verschil minimaal.
Uiteindelijk ben ik dus gewoon goedkoper uit met verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik zou 2maandjes wachten en via studenmobiel een contract afsluiten bij hollandse nieuwe.
Dan kan je voor 19,50 per maand een 275 sms/bel/data bundel krijgen + losse 500MB data bundel.
Hierbij mag je een midrange toestel er bij zoeken zoals bijvoorbeeld de Xperia U.

Vorige maand was de deal nog beter voor 16,50 per maand voor het zelfde pakket.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Voor particuliere klanten is het mogelijk om 2 maanden van tevoren nummerbehoud aan te vragen bij een andere provider. Zakelijke klanten kunnen 4 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen.

Jouw abonnement van Vodafone loopt per 07-11-2012 af. Dat betekend dat je vanaf 07-09-2012 nummerbehoud aan kan vragen bij je nieuwe provider om je nummer van Vodafone te behouden.

Deze regels zijn vastgelegd door www.coin.nl..

[ Voor 16% gewijzigd door iLikeNoobies op 10-07-2012 12:30 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Pagina: 1