Toon posts:

Chello wordt 11% duurder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijd lang hadden UPC en chello voor 1 mei 2001 twee
belangrijke veranderingen in de planning staan. Er zou een
limitering op de totale hoeveelheid dataverkeer komen, en er zou
een nieuwe abonnementsvorm komen voor grootgebruikers. Deze
mei-deadline kan UPC echter, om verschillende redenen, niet
halen. Er is daarom gekozen voor een verhoging van de
abonnementsgelden met fl. 10,-.
chello gaat, vanaf mei, per maand dus fl. 99,95 kosten, en bereikt daarmee een prijsniveau dat
vergelijkbaar is met de goedkopere ADSL produkten. COAX heeft in het overleg van vandaag hevig
geprotesteerd tegen deze forse prijsverhoging. chello wordt 11% duurder zonder dat daar een
aantoonbare verbetering van het produkt tegenover staat. Daarnaast is het gratis storingsnummer
ook net verdwenen. Het is zeldzaam dat een internetprovider zijn prijzen zodanig verhoogt. Alleen
een provider die slechts een zeer beperkte concurrentie te vrezen heeft kan zich zo'n prijsverhoging
veroorloven. Een andere reden voor deze prijsverhoging is de momenteel zwakke financiële positie
van chello en UPC.
Dus goed nieuws en slecht nieuws.. Ben benieuwd of die prijsverhoging nou betekent dat de datalimiet helemaal uit blijft...

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Kan me niet voorstellen dat dit GEEN flame topic gaat worden ;).

de betaler vervuilt

Verwijderd

Met die 11% kan ik leven. Bij mij gaat Chello als een trein. Die datalimiet daarintegen staat mij helemaal niet aan!! Ze maken reclame met supersnel downloaden, live video kijken. Ik vind een limiet echt een grote beperking op breedband internet. En het verdwijnen van het gratis storingsnummer is gewoon een rattestreek. Ze bieden zware KLOTE service. En dan hier nog voor gaan rekenen ook :(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja ik zag het vanochtend... ik moet toch de ontwikkelingen bij UPC bijhouden ivm site enzo. Ik ben best kritisch tegenover UPC, maar dit vind ik niet zo erg. Tuurlijk, elk tientje is er 1, maar zolang er geen (of geen lage) limiet is en de verbinding niet retetraag is, vind ik alles best, ook voor een tientje meer. Voor 2 ook nog wel trouwens ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 maart 2001 11:38 schreef Bart_traB het volgende:
Met die 11% kan ik leven. Bij mij gaat Chello als een trein. Die datalimiet daarintegen staat mij helemaal niet aan!! Ze maken reclame met supersnel downloaden, live video kijken. Ik vind een limiet echt een grote beperking op breedband internet. En het verdwijnen van het gratis storingsnummer is gewoon een rattestreek. Ze bieden zware KLOTE service. En dan hier nog voor gaan rekenen ook :(
naja.. er staat juist dat er (voorlopig) geen limiet komt... misschien maken ze ook nog iets van heavy user abbo's ofsow

Verwijderd

Laat die lui bij Chello nou eerst eens een fatsoenlijke dienstverlening verzorgen en dat voor iedereen. Laat ze daarna pas aan een prijsverhoging denken... Zolang er nog zoveel mensen met problemen zitten is een prijsverhoging ronsuit belachelijk. Maar ja... typisch UPC hé... slikken of stikken...

Stelletje lame fuckers daar :(

Verwijderd

Chello is gewoon zwaar klote, het is dat ze de enige zijn hier met breedband internet, ze vallen heel vaak uit hier, de snelheid is best, als ie het maar doet, gister en vandaag heb ik zelfs mijn email urenlang niet kunnen controleren, en nu gaan ze de prijs ophooggooien? laat ze eerst maar eens was opknapwerk doen!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 maart 2001 17:33 schreef DaMiaN_athome het volgende:
Chello is gewoon zwaar klote, het is dat ze de enige zijn hier met breedband internet, ze vallen heel vaak uit hier, de snelheid is best, als ie het maar doet, gister en vandaag heb ik zelfs mijn email urenlang niet kunnen controleren, en nu gaan ze de prijs ophooggooien? laat ze eerst maar eens was opknapwerk doen!
ben benieuwd.. over een week kan ik mijn mening ook geven :)

Verwijderd

Achappey, jij krijgt dus ook Chello? Is er nog steeds een 3-maanden-gratis regeling van kracht, en welke maandbedragen worden er genoemd?

Verwijderd

Stel... je wil elke avond het 20:00 journaal via internet kijken. Dat is een realstream van 90KB/sec. Dat vreet toch een download van 200MB voor de hele uitzending. En dat doe je 5 dagen lang dan heb je al een GB.
Doe je dat dan 4 weken lang (maand) dan zit je dus al mooi aan de 4GB.
Maar ja, dat is maar een lame voorbeeld. Ik bedoel een paar leuke Star Trek afleverigen downloaden en een paar divx-en en je zit zo aan de 10GB per maand. Dus tja... lekker lame.. Zeguh... Cistron?? wanneer komen we waar mijn huis woont?

Verwijderd

chello :r
ik heb het nu ook een tijdje maar t is niet om over naar huis te schrijven
ALS het werk werkt he zo af en toe wel aardig
maar je moet geen problemen krijgen
en die prijsverhoging en knap beroerd

Verwijderd

Chello zuigt en ik blijf stug 89,- dokken >:)>:)
Pagina: 1