Hallo!
Ik heb sinds kort een 5850 draaiende hier, en ik heb een probleem in meerdere games. Wat er gebeurd is dat de game hangt, het scherm gaat voor zo'n 10 sec op zwart, en daarna keert de game weer terug naar normaal.
Het gebeurd voor mij in o.a. Diablo 3, WoW, GTA, Need for Speed en nog een aantal games waar ik het heb geprobeerd.
De drivers die ik heb geprobeerd zijn versie 12.6 en 12.7 MET/zonder hotfix.
In m'n CCC wordt aangegeven dat ik 11.5 heb draaien, maar dat had ik al gecontroleerd, en het schijnt een bug te zijn dat de log niet geupdate wordt.
Anyway, temperaturen zijn prima, buiten games loopt alles ook prima. Ingame loopt alles vloeiend tot zo'n hanger zich vertoont.
Verdere systeem specs:
AMD Phenom X4 9950BE
ASRock ALiveDual Esata-2
Antec Atlas 550 (kast + 550w PSU)
Club3D 5850 OC edition
Kingston DDR2-800 RAM (4gb)
Dual monitor setup, beide 1920x1080
Hier is een topic op tomshardware waar hetzelfde probleem zich voordoet:
De tips en tricks die in dat topic behandeld worden heb ik al geprobeerd.
http://www.tomshardware.c...1878-15-radeon-5850-hangs
Alvast bedankt voor enige hulp.
Ik heb sinds kort een 5850 draaiende hier, en ik heb een probleem in meerdere games. Wat er gebeurd is dat de game hangt, het scherm gaat voor zo'n 10 sec op zwart, en daarna keert de game weer terug naar normaal.
Het gebeurd voor mij in o.a. Diablo 3, WoW, GTA, Need for Speed en nog een aantal games waar ik het heb geprobeerd.
De drivers die ik heb geprobeerd zijn versie 12.6 en 12.7 MET/zonder hotfix.
In m'n CCC wordt aangegeven dat ik 11.5 heb draaien, maar dat had ik al gecontroleerd, en het schijnt een bug te zijn dat de log niet geupdate wordt.
Anyway, temperaturen zijn prima, buiten games loopt alles ook prima. Ingame loopt alles vloeiend tot zo'n hanger zich vertoont.
Verdere systeem specs:
AMD Phenom X4 9950BE
ASRock ALiveDual Esata-2
Antec Atlas 550 (kast + 550w PSU)
Club3D 5850 OC edition
Kingston DDR2-800 RAM (4gb)
Dual monitor setup, beide 1920x1080
Hier is een topic op tomshardware waar hetzelfde probleem zich voordoet:
De tips en tricks die in dat topic behandeld worden heb ik al geprobeerd.
http://www.tomshardware.c...1878-15-radeon-5850-hangs
Alvast bedankt voor enige hulp.