Toon posts:

Shooter ps3

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee gasten,

Ik ben op zoek naar een goede shooter waarbij je erg tactisch moet spelen.
Mijn voorkeur gaat daarbij ook uit naar een singleplayer. Ik heb zelf niks kunnen vinden, heb er dan ook niet veel verstand van.

EDIT: ik was nog vergeten te zeggen dat ik wel een voorkeur heb voor een realistische en grafisch aardige shooter.

[mbr[Wat zelf onderzoek is wel gewenst op Tweakers.net. Reviews lezen etc betreft shooter kan je al erg op weg helpen.[/]

[ Voor 36% gewijzigd door Sn0wblind op 10-07-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Killzone 3 is de leukste PS3 shooter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:57
Battlefield 3

Dat is mijn standaard antwoord eigenlijk, alleen jij vraagt om een beetje realisme en goeie graphics: TADAAAAAA!

Als je een arcade shooter/hersenloos schieten wilt, dan moet je CoD gaan spelen, ziet er op console toch net wat beter uit (als je dat vergelijkt met Battlefield 3)
Anders kan ik je ook nog Battlefield Bad Company/Battlefield Bad Company 2 aanbevelen, hele leuke campaign maar ook een geweldige multiplayer!

Daarnaast idd zoals hierboven al aangegeven, Killzone 3, anders nog de Resistance serie (vond ik zelf heel erg leuke gameplay hebben, en aardige graphics :) )
Voor de rest ken ik eigenlijk weinig shooters op console die EN het realisme hebben EN de graphics hebben EN een beetje teamplay hebben, dan vind ik toch eigenlijk dat Battlefield de enigste serie is die dit allemaal heeft.

CoD is wel leuk als arcade shooter maar daar moet je het niet gaan doen om het realisme/graphics en teamplay xD

[ Voor 97% gewijzigd door w4v3g0d op 08-07-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BF3 speel ik al momenteel, maar daar ken ik niet echt de mensen om lekker tactisch mee te spelen, en ik heb geen zin/tijd om bij een clan te gaan

en ja, COD komt helemaal niks tactisch bij kijken vgm, is alleen hersenloos knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:57
druk eens op F5 en kijk dan nog eens naar mijn verhaaltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

Deus Ex: Human Revolution? Een beetje tactisch/stealth en single player (alleen campaign trouwens, geen MP of co-op oid)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.