Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer aspire 3660 toetsenbord en muis werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 08:17
Afgelopen vrijdag hebben mijn neefje en nichtje een laptop gehad van oma maar deze stond vol met rommel en een aantal partities. Dus ik heb de partities weg gegooid en windows XP (orgineel natuurlijk) erop gezet.

Sinds dien werkt het toetsenbord niet meer en de muis half. Ik heb al van alles gesprobeerd en er aardig wat tijd in gestoken.

Dit heb ik al gesprobeerd.

-Windows XP opnieuw erop gezet
-Windows Vista erop gezet (orgineel)
-Aardig wat uurtjes zoeken via google/forums
-Een recovery DVD zoeken (kost 60 euro bij acer en ik ben nog verder aan het zoeken)
-USB toetsenbord en muis werkt perfect
-Alles werkt verder goed kwa drivers en internet

Hier ben ik helaas niet veel wijzer van geworden en hopelijk kan iemand hier mij helpen zodat de laptop terug kan mijn neefje en nichtje die graag gebruik willen maken.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Windows/Microsoft Update volledig laten draaien? Moet vaak meerdere keren met herstarts.

Naar de site van de fabrikant gaan. Veel merken kunnen detecteren welke drivers je nog nodig hebt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Diamond_DogG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 23:24
http://support.acer.com/u.../default.aspx?modelId=119

driver voor je laptop hier mee krijg je je touchpad wel mee aan de praat

toetsenbord heb je 2 opies denk ik
of hij is gemold door de 2 kids drinken gemorst of zo
of ze hebben je toetsenbord instellingen veranderd loop dat even na juiste landinstellingen en zo .

en soms gaan toetsenborden ook gewoon een x kapot natuurlijk
je hoeft niet gelijk 2 x een os te installeren en recovery te doen om dit soort probleempjes op te lossen
meestal zijn het drivers of instellingen

[ Voor 59% gewijzigd door Diamond_DogG op 08-07-2012 11:51 ]

• jajoh
Fiber schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:37:
Windows/Microsoft Update volledig laten draaien? Moet vaak meerdere keren met herstarts.

Naar de site van de fabrikant gaan. Veel merken kunnen detecteren welke drivers je nog nodig hebt.
Alle updates heb ik geinstalleerd. Alle drivers heb ik geinstalleerd van de acer website voor windows XP en Vista. Bij apparaatbeheer was geen vraag of uitroep teken.
Diamond_DogG schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:43:
http://support.acer.com/u.../default.aspx?modelId=119

driver voor je laptop hier mee krijg je je touchpad wel mee aan de praat

toetsenbord heb je 2 opies denk ik
of hij is gemold door de 2 kids drinken gemorst of zo
of ze hebben je toetsenbord instellingen veranderd loop dat even na juiste landinstellingen en zo .

en soms gaan toetsenborden ook gewoon een x kapot natuurlijk
je hoeft niet gelijk 2 x een os te installeren en recovery te doen om dit soort probleempjes op te lossen
meestal zijn het drivers of instellingen
In de bios werkt alle toetsen die je daar nodig heb zonder problemen. De laptop heeft hun oma van iemand gehad en vrijdag avond toen de instal van acer er nog op stond heeft alles goed gewerkt. Ook hebben de kinderen er nog niet achter gezeten.

Zoals je hieronder kan lezen hebben meerdere mensen hier last van.

https://www.google.nl/#hl...120128a8&biw=1600&bih=729

-Wat ik heb kunnen vinden kan het de accu zijn. - De accu laad goed op en de laptop gaat een tijd mee zonder adapter. Toetsenbord en muis doet het ook niet als de latop op het stroom zit.

-Bij bepaalde topics op andere sites hebben gebruikers met acer gebeld en acer zegt tegen hun dat ze een recovery cd kunnen proberen. Als je deze cd niet heb kost de cd 60euro en dat vind ik voor nu echt belachelijk want de windows key zit onderop de laptop en je betaald dus alleen voor de cd.

Ik heb eerst XP erop gezet vrijdag avond en zaterdag avond vista omdat ik had gehoopt dat vista omdat het een nieuwer OS is geen problemen zou geven. Ik heb helaas geen win7 32bit anders had ik die ook geprobeerd.

• Diamond_DogG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 23:24
ok ok als je dit allemaal eerder had gemeld.
en dat het een bekend probleem is en dat er meerder mensen last van hadden, had ik al mijn stappen over kunnen slaan en gelijk zo als acer aangeeft een recovery proberen geadviseerd . ( waarom een tip van de maker van het aparaat in de wind slaan )

zet je er unbutu op deze is gratis en werkt hopelijk/waarschijnlijk wel .

• jajoh
Dat had ik er idd wel even wat duidelijker erbij moeten zetten ja.

De recovery DVD kost 60euro en aangezien de key achterop de laptop staat vind ik het zonde om 60euro voor de DVD alleen te betalen en dit laat ik ook aan mijn zus over. Voor de software is al betaald met de aanschaf van de laptop. Aangezien ik de key al heb hoop ik ergens een recovery dvd te downloaden of kopen van iemand die deze heeft liggen.

Windows word het meeste gebruikt in hun omgeving (school en thuis) Maar ik zal unbutu oid zeker in gedachten houden.
Pagina: 1