Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T-Mobile Surf & Travel werkt niet, Kos Griekenland

Pagina: 1
Acties:

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Topicstarter
Kort voor ik op vakantie ging zag ik dat T-Mobile voor internetten in het buitenland Surf & Travel heeft opgezet. Dan kun je voor 15 euro 1 week internetten in Europa. Handig voor m'n iPad, omdat ze in het hotel 60 euro rekenen.

Surf & Travel moet je eerst aktiveren via je account bij T-Mobile (ZelfService). Alleen: de ZelfService die deed het dus niet, ik kwam telkens op een niet bestaande pagina uit.
Klantenservice gemaild, en ik kreeg 1 dag voor mijn vertrek een mailtje dat zij het ge-aktiveerd hadden.

Toen via de AppStore de app ge-installeerd waarmee je Surf & Travel in het buitenland aanzet.

Eenmaal op Kos dus gelijk geprobeerd om het te aktiveren. En wellicht voel je hem al aankomen: met geen mogelijkheid te aktiveren. Ik heb het daar op diverse plaatsen geprobeerd, maar helaas, pindakaas.

Eenmaal thuis maar weer eens een mailtje aan de klantenservice gestuurd. En wat denk je dat hun reactie was? Ja, maar u moet wel uw dataroaming aanzetten. Tuurlijk, alleen: dat stond ook aan, prutsers.

Ze bakken er dus helemaal niks van. :(

Gelukkig had ik daar een terras met een open wifi, dus heb nu gewoon gratis mijn mail etc verwerkt.

Samsung S23 Ultra 256GB

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:09

Tubbietje

Illegaal!

Je kan het ook via SMS activeren.

SMS DAGPASK1 voor 5MB (24 uur)
SMS DAGPAS1 voor 50MB (24 uur)
SMS WEEKPAS1 voor 100MB, daarna gaat je snelheid omlaag (1 week)

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Topicstarter
Tubbietje schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:19:
Je kan het ook via SMS activeren.

SMS DAGPASK1 voor 5MB (24 uur)
SMS DAGPAS1 voor 50MB (24 uur)
SMS WEEKPAS1 voor 100MB, daarna gaat je snelheid omlaag (1 week)
Nou ja, je kon het via die app aktiveren -volgens T-Mobile- maar dat werkte dus ook niet.
Net als het eerste aktiveren op de site, dat werkte ook al niet.

Die telecom-cowboys hebben maar 1 ding wat feilloos werkt: de facturatie en incasso.
En de rest hebben ze geen belang bij.

Samsung S23 Ultra 256GB

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 21:19
Klopt, de iPhone's en iPad's hebben standaard data roaming uitstaan. Ben ik zelf heel blij mee. Mijn baas op het werk ook...

Je moet het inderdaad even aanzetten wil je kunnen internetten in het buitenland. Was wel handig geweest als T-mobile die hint had gegeven.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Daarbij: zit je wel op een datanetwerk waarmee T-mobile een overeenkomst heeft? In .GR zijn er niet zoveel telco's (OTE en nog een andere geloof ik en dan houdt het wel zo'n beetje op.
Dus leuk dat T-mobile zegt dat het een griekenland ook werkt - ze zeggen er alleen niet bij dat er ook prima plaatsen kunnen zijn waar het NIET werkt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Topicstarter
Alpha89 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:28:
Klopt, de iPhone's en iPad's hebben standaard data roaming uitstaan. Ben ik zelf heel blij mee. Mijn baas op het werk ook...

Je moet het inderdaad even aanzetten wil je kunnen internetten in het buitenland. Was wel handig geweest als T-mobile die hint had gegeven.
Die hint had ik niet nodig, want dat had ik al aangezet.
De boodschap is dat het niet werkte, en het volgens T-Mobile wèl had moeten werken.

Samsung S23 Ultra 256GB

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:39
Wind, Cosmote en Vodafone Panafon alle 3 geprobeerd? Lijkt er op dat je inderdaad op een verkeerd netwerk zat. Heb nu contacten in GR zitten, ook op Kos en die zitten lekker te surfen via de 3G verbinding van Tmobile Travel & Surf, gaat prima.

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Topicstarter
tha_bulldog schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:42:
Wind, Cosmote en Vodafone Panafon alle 3 geprobeerd? Lijkt er op dat je inderdaad op een verkeerd netwerk zat. Heb nu contacten in GR zitten, ook op Kos en die zitten lekker te surfen via de 3G verbinding van Tmobile Travel & Surf, gaat prima.
Ben nu weer in NL, lekker in de regen.
Een volgende keer regel ik wel wat anders dan T-Mobile, heb het met hun helemaal gehad.

Samsung S23 Ultra 256GB

Pagina: 1