Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dWork draait SEM Radio niet onder Firefox in WinXP en Linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dWork laat SEM Radio niet onder Firefox in WinXP en Linux draaien.

dWork is een website bedrijf in Den Haag die een site voor SEM Radio - een sport gerelateerd radio station - heeft gemaakt. De site biedt onder meer een radio player aan, die echter niet onder WinXP/Firefox en Linux/Firefox draait. Ik had al maanden eerder aangegeven dat de player ook niet onder Android draait, en dat terwijl SEM Radio wel bedoeld is voor smartphones. Er werd toen niet door dWork gereageerd.

De eigenaar van SEM Radio schreef onlangs aan dWork het volgende. aan de hand van wat ik aan SEM Radio rapporteerde:
Ik wilde dit doorgeven aan jullie ik kreeg te horen dat SEM radio player niet onder Linux/Firefox en WinXP/Firefox werkt ondanks alle plugins & addons. Alle andere sites met radio draaien wel. Kunnen we hier iets aan doen? Het is zonde als mensen naar RadioSEM willen luisteren en het lukt hen niet.
dWork reageerde als volgt:
Maak je alsjeblieft niet druk over Linux gebruikers, dat is een bepaalde groep mensen die echt geen sport zullen gaan luisteren en welke dat wel doen, weten hoe ze de player wel werkend kunnen maken. Mensen welke draaien onder WinXP jammer, MS windows ondersteunt geen XP meer, dus jij ook niet. Je bent een vernieuwend bedrijf welke technieken gebruikt voor toekomst en niet verleden.
Welnu, ik ben zeer benieuwd naar de bevindingen van de lezers van dit topic op het forum. Mijn insteek is dat non-Microsoft browsers en oudere maar nog altijd gangbare operating systems niet genegeerd zouden moeten worden v.w.b. de bouw van een website media player.

Wat vindt u ervan?