Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Tweakers tpl -> heel got error 500

Pagina: 1
Acties:
  • 820 views

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11 22:03

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Sinds enige tijd (niet enorm lang) werkt het hele forum niet meer in de tweakers-templateset.

link

Waarschijnlijk ergens een fout in de code, of incompatibiliteit tussen de templatesets.

[ Voor 15% gewijzigd door krvabo op 08-07-2012 02:39 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:17

DataGhost

iPL dev

Gisteravond werkte 'ie nog.

Aangezien het mij net eventjes kostte om erachter te komen en ik ingelogd niet bij m'n voorkeuren kon komen om te kijken hoe het ding heette: als je ?templateset=tweakers_ng achter een url plakt werkt 'ie wel weer.

Edit: ik zag net heel kort de "je hebt gepost, we sturen je door"-pagina in de tweakers-layout dus die werkt iig wel.

[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 08-07-2012 07:53 ]

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:46
Ik dacht al dat het aan mij lag maar stuitte dus ook vannacht toen ik op het forum wilde op dit probleem. Ik was er al achter dat als ik niet inlogde op het forum ik er wel naar toe kon. Zodoende heb ik ook dit topic gevonden. Met ?templateset=tweakers_ng achter een url werkt het inderdaad wel weer maar dat is niet echt praktisch om telkens te moeten doen.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Helaas werkt je preferences zetten via http://gathering.tweakers...s?templateset=tweakers_ng ook niet...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat heb ik net gedaan dus dat werkt wel.

Verder +1 want die witte pagina's beginnen wel te vervelen :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:51

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ben dus (gelukkig) niet de enige die daar last van heeft.

(geen idee of ik zo kan posten, maar dat zie je vanzelf :+ )

Battle.net Spud#2543

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30
Goed om dit topic te zien. Nu werkt het weer :)
Ik dacht al forum plat maar niet eens een melding op front. Niet voor iedereen dus

Freelance Drupal Developer

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Merged met [tpl] Tweakers tpl -> heel got error 500

Ik heb sinds deze ochtend een probleem, ik kom, als ik ben ingelogd, niet meer op het forum. Tot gisteren had ik nergens last van. Gathering.tweakers.net wordt wel geladen maar blijft geheel blank. Als ik mijzelf uitlog via de FP en vervolgens weer naar het forum surf verschijnt alles keurig in beeld. Het probleem ligt dus puur bij het ingelogd zijn in combinatie met het forum.

Ik heb verschillende computers gebruikt om te controleren of het probleem alleen bij een PC zou liggen. Bij alle computers die ik gebruik heb ik hetzelfde probleem. De verschillende computers die ik heb gebruikt zijn verbonden via andere modems en providers. Ook via mijn tablet, met Vodafone data abonnement, krijg ik een blanco pagina. Ik heb in de tussentijd mijn wachtwoord veranderd, maar dat gaf ook geen oplossing. Op alle computers en tablets waarop ik heb geprobeerd het forum te benaderen, heb ik eerst de cache geleegd.

Ook het gebruiken van verschillende browsers gaf geen oplossing.Wat mij wel opviel vanmorgen is dat ik een certificaatfout kreeg bij Tweakers.

Graag hulp :)

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 08-07-2012 12:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Toevallig de tweakers-template? Lieve Devvers in _ng moet wel werken dan. Meer mensen met hetzelfde probleem: [tpl] Tweakers tpl -> heel got error 500

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Dat heb ik net gedaan dus dat werkt wel.

Verder +1 want die witte pagina's beginnen wel te vervelen :P
Ja ik veranderde steeds de template in het drop-down-menu van diegene die er al stond naar de andere.. Maar er stond dan natuurlijk al de _ng-variant ingevuld, dus ik had er gewoon vanaf moeten blijven.. :P Nu doet 'ie 't wel ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:04

JT

VETAK y0

Als je je template wijzigt naar de nieuwe in de voorkeuren dan werkt het. Door die url erachter te plakken staat die template al gekozen bij de voorkeuren (tweakers_ng). Dus die moet je NIET wijzigen naar tweakers en dan opslaan, dan sla je de oude template op.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nu ingelogd met het tweakers_ng template, alles werkt weer. De fout ligt dus in het oude tweakers template. Mijn voorkeuren kunnen aanpassen door ?templateset=tweakers_ng achter de URL te plakken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Han schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:08:
Nu ingelogd met het tweakers_ng template, alles werkt weer. De fout ligt dus in het oude tweakers template. Mijn voorkeuren kunnen aanpassen door ?templateset=tweakers_ng achter de URL te plakken :)
Aha, dat was het dus.. Ik had idd ook sinds gisteravond een witte pagina. Maar dat was rond 01.00, dus toen ben ik gaan slapen :)

Toen t vanmorgen nog niet werkte ben ik eens gaan kijken en blijkt t dus niet aan mij te liggen.

Naja, dan maar even verplicht de nieuwe layout gebruiken voorlopig.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik had hier ook last van, nu maar even via de bovenstaande methode m'n template gewijzigd naar de nieuwe. Zou toch wel graag de oude in de toekomst weer willen gebruiken. :)

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 22:33

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Gisteravond inderdaad ook nog geen problemen gehad, vanochtend was alles ineens wit, totdat ik op IRC op 1 van bovenstaande linkjes gewezen werd zodat ik _tijdelijk_ de nieuwe layout kan gebruiken en het forum dus kan bekijken. Hoop wel dat de bug gauw weer gefixed wordt. Ben wel gehecht geraakt aan de oudere templates, heb niet voor niets een abo...

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:53
*check.
Ook problemen met de oude template die ik het liefste blijf gebruiken. Daar inderdaad error 500.

http://specs.tweak.to/5253

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Stomme oude templates....

Fixed :Y)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.