Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Aangezien het mij net eventjes kostte om erachter te komen en ik ingelogd niet bij m'n voorkeuren kon komen om te kijken hoe het ding heette: als je ?templateset=tweakers_ng achter een url plakt werkt 'ie wel weer.
Edit: ik zag net heel kort de "je hebt gepost, we sturen je door"-pagina in de tweakers-layout dus die werkt iig wel.
[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 08-07-2012 07:53 ]
Dat heb ik net gedaan dus dat werkt wel.Osiris schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:30:
Helaas werkt je preferences zetten via http://gathering.tweakers...s?templateset=tweakers_ng ook niet...
Verder +1 want die witte pagina's beginnen wel te vervelen
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
(geen idee of ik zo kan posten, maar dat zie je vanzelf
Battle.net Spud#2543
Ik dacht al forum plat maar niet eens een melding op front. Niet voor iedereen dus
Ik heb sinds deze ochtend een probleem, ik kom, als ik ben ingelogd, niet meer op het forum. Tot gisteren had ik nergens last van. Gathering.tweakers.net wordt wel geladen maar blijft geheel blank. Als ik mijzelf uitlog via de FP en vervolgens weer naar het forum surf verschijnt alles keurig in beeld. Het probleem ligt dus puur bij het ingelogd zijn in combinatie met het forum.
Ik heb verschillende computers gebruikt om te controleren of het probleem alleen bij een PC zou liggen. Bij alle computers die ik gebruik heb ik hetzelfde probleem. De verschillende computers die ik heb gebruikt zijn verbonden via andere modems en providers. Ook via mijn tablet, met Vodafone data abonnement, krijg ik een blanco pagina. Ik heb in de tussentijd mijn wachtwoord veranderd, maar dat gaf ook geen oplossing. Op alle computers en tablets waarop ik heb geprobeerd het forum te benaderen, heb ik eerst de cache geleegd.
Ook het gebruiken van verschillende browsers gaf geen oplossing.Wat mij wel opviel vanmorgen is dat ik een certificaatfout kreeg bij Tweakers.
Graag hulp
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 08-07-2012 12:00 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja ik veranderde steeds de template in het drop-down-menu van diegene die er al stond naar de andere.. Maar er stond dan natuurlijk al de _ng-variant ingevuld, dus ik had er gewoon vanaf moeten blijven..CyBeR schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:43:
[...]
Dat heb ik net gedaan dus dat werkt wel.
Verder +1 want die witte pagina's beginnen wel te vervelen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Aha, dat was het dus.. Ik had idd ook sinds gisteravond een witte pagina. Maar dat was rond 01.00, dus toen ben ik gaan slapenHan schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:08:
Nu ingelogd met het tweakers_ng template, alles werkt weer. De fout ligt dus in het oude tweakers template. Mijn voorkeuren kunnen aanpassen door ?templateset=tweakers_ng achter de URL te plakken
Toen t vanmorgen nog niet werkte ben ik eens gaan kijken en blijkt t dus niet aan mij te liggen.
Naja, dan maar even verplicht de nieuwe layout gebruiken voorlopig.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ook problemen met de oude template die ik het liefste blijf gebruiken. Daar inderdaad error 500.
http://specs.tweak.to/5253
Dit topic is gesloten.
![]()