Mijn Xbox 360 maakt een geluid alsof er een vliegtuig aan het opstijgen is, zelfs als ik alleen in het menu zit (en dus geen game speel). Dit deed hij eerder niet, zeker toen (een paar jaar geleden?) de update kwam waarbij je games kon installeren, en je dus niet een game van de disc hoeft te spelen, was hij vrij stil. Degenen die een 360 hebben (gehad) weten waarschijnlijk wel dat in de begintijd de discdrive vrij lawaaig was, de fans maken nu een geluid wat hiermee te vergelijken is.
Volgens mij kan dit niet echt goed zijn. Iemand die een tip weet? Ik weet niet precies hoe ik Microsoft hiermee moet benaderen, en ik weet niet of er nog wel garantie op mijn Xbox staat. Het lijkt me niet fijn als ik nog moet betalen ook, voor een Xbox van een jaar of 5 oud.
Alvast bedankt!
Martijn
Volgens mij kan dit niet echt goed zijn. Iemand die een tip weet? Ik weet niet precies hoe ik Microsoft hiermee moet benaderen, en ik weet niet of er nog wel garantie op mijn Xbox staat. Het lijkt me niet fijn als ik nog moet betalen ook, voor een Xbox van een jaar of 5 oud.
Alvast bedankt!
Martijn