Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe RSS in mailbox te ontvangen?

Pagina: 1
Acties:

• haffies
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 07:02
Omdat Facebook niet alle meldingen naar m'n mailbox stuurt en het in de RSS-feed ervan wel te zien is, zou ik graag weten of er mogelijkheid is om deze feed als berichten in m'n mailbox binnen te krijgen.

Er komen weer vakanties aan, en daar is niet altijd internet beschikbaar.
Toch wil ik niks missen, en hoop dat zo op te kunnen lossen.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

In outlook komen tenminste alle Feeds te staan die je bij IE ook hebt toegevoegd.
Verder zijn deze meldingen via Facebook volgens mij wel degelijk allemaal binnen te krijgen, alleen weet ik even niet zo snel waar je dat kunt instellen op Facebook.

[ Voor 50% gewijzigd door mrtnptrs op 08-07-2012 11:16 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• haffies
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 07:02
Zijn deze hier definitief mee te zien, of alleen als ze nog in de feed staan?
Met een paar weken vakantie worden de oude er al weer uit geschoven namelijk.

En het zou inderdaad moeten kunnen via Facebook, maar dat werkt niet zoals het zou moeten. Al gemeld bij Facebook, maar nog geen reactie op gehad.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

haffies schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:42:
Zijn deze hier definitief mee te zien, of alleen als ze nog in de feed staan?
Met een paar weken vakantie worden de oude er al weer uit geschoven namelijk.

En het zou inderdaad moeten kunnen via Facebook, maar dat werkt niet zoals het zou moeten. Al gemeld bij Facebook, maar nog geen reactie op gehad.
Alleen als ze in de feed staan denk ik.
Probeer het maar eens en als het niet werkt, moet je dat weer even hier aangeven.

Ik kan het inderdaad ook helemaal niet vinden op Facebook!

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.