De discussie kwam al zijdelings aan bod bij de laptop van 27 euro bij bol.
Er werden cartridges verstuurt, en de ontvanger van het foutief geleverde product moest zelf maar zorgdragen voor retour.
Nu heb ik zelf iets raars aan de hand, en nu vraag ik mij dus af hoe het nou eigenlijk zit.
Niet dat ik veel poeha ga maken om 6 euro, maar je bestelt A, krijgt B. Je hebt verzendkosten betaald om A te ontvangen.
Vallend onder de wet kopen op afstand krijg je alles terug mits je zelf zorg draagt voor retour.
Maar wat als je je beroept op non conformiteit? wat dan?
concreter:
ik bestelde ergens vorige week (of de week daarvoor geen idee meer precies) bij een bepaalde dagjesaanbiedingensite een "Titanium messenset"
5 delig voor maar 27 euro.
Naja, daar kun je je geen buil aan vallen natuurlijk voor een titanium messenset.
Ik betaal online en ontvang een PDF met de factuur.
"Titanium messenset"
De messenset komt binnen donderdag, en op de doos staat "Messenset Titanium"
je voelt hem al aankomen
Ik pak een mes uit de verpakking, nogal zwaar voor titanium, en zie dat het gepoedercoat staal is
Ik kijk verder op de doos en lees "edelstahl rostfrei"
Op zoek naar een bijlage in de doos tref ik de factuur aan "Messenset Titanium"
nu heb ik dus 2 facturen die elkaar tegenspreken en ik heb geen titanium messenset ontvangen.
ik heb besteld: titanium messenset
ik ontvang: messenset 'Titanium'
De webwinkel heb ik uiteraard per mail gecontact, maar nog geen reactie van ontvangen.
Dat ik deze set niet wil, is voor mij duidelijk, dus retour gaat het sowieso.
edit:
YouTube: product review SBS Titanium Messenset 5 delig met digitale verkoper Rene Kogelman
volgens deze pipo is het echt titanium
http://outlet4sale.nl/producten/messenset-titanium en hier voor 19,95
Er werden cartridges verstuurt, en de ontvanger van het foutief geleverde product moest zelf maar zorgdragen voor retour.
Nu heb ik zelf iets raars aan de hand, en nu vraag ik mij dus af hoe het nou eigenlijk zit.
Niet dat ik veel poeha ga maken om 6 euro, maar je bestelt A, krijgt B. Je hebt verzendkosten betaald om A te ontvangen.
Vallend onder de wet kopen op afstand krijg je alles terug mits je zelf zorg draagt voor retour.
Maar wat als je je beroept op non conformiteit? wat dan?
concreter:
ik bestelde ergens vorige week (of de week daarvoor geen idee meer precies) bij een bepaalde dagjesaanbiedingensite een "Titanium messenset"
5 delig voor maar 27 euro.
Naja, daar kun je je geen buil aan vallen natuurlijk voor een titanium messenset.
Ik betaal online en ontvang een PDF met de factuur.
"Titanium messenset"
De messenset komt binnen donderdag, en op de doos staat "Messenset Titanium"
je voelt hem al aankomen
Ik pak een mes uit de verpakking, nogal zwaar voor titanium, en zie dat het gepoedercoat staal is
Ik kijk verder op de doos en lees "edelstahl rostfrei"
Op zoek naar een bijlage in de doos tref ik de factuur aan "Messenset Titanium"

nu heb ik dus 2 facturen die elkaar tegenspreken en ik heb geen titanium messenset ontvangen.
ik heb besteld: titanium messenset
ik ontvang: messenset 'Titanium'
De webwinkel heb ik uiteraard per mail gecontact, maar nog geen reactie van ontvangen.
Dat ik deze set niet wil, is voor mij duidelijk, dus retour gaat het sowieso.
edit:
YouTube: product review SBS Titanium Messenset 5 delig met digitale verkoper Rene Kogelman
volgens deze pipo is het echt titanium
http://outlet4sale.nl/producten/messenset-titanium en hier voor 19,95
[ Voor 6% gewijzigd door paQ op 07-07-2012 19:33 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.