heya peeps,
Een tijd geleden heb ik een ssd aangeschaft. nu heb ik de laatste tijd veel last van bsod.
maar ook bij het opstarten van de pc wil het wel eens voorkomen dat ik de melding krijg dat er geen besturingssysteem gevonden is.
Nou vermoed ik zelf dat het aan de ssd ligt, want het was hiervoor nooit en sinds dien wel. (ook al was het in het begin niet)
maar is er een manier om dingen uit te sluiten, of iemand die het zelfde heeft gehad?
Ik heb de volgende hardware:
moederbord: GA-MA790XT-UD4P van gigabyte
Proceccor: AMD phenom II 955 BE
SSD: Corsair SSD Force 120GB 120 GB, S-ATA III / 600, 510 MB's, 550 MB/s, 2,5 Inch
HDD: Samsung HD103uj
Voeding: CoolerMaster Real Power M700 Modular PSU
Geheugen: Corsair Vengeance Low Profile 8 GB, PC3-12800, 1600 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
Grafische kaart: Nvidia Geforce GTX 570
Weet niet of er verder nog meer dingen van toepassing kunnen zijn, zo ja hoor ik dat graag en dat post ik die erbij.
Wou niet gelijk een nieuwe ssd kopen als dat niet nodig was...
hoop dat iemand mij een advies kan geven of een oplossing
BVD
Junkske
Een tijd geleden heb ik een ssd aangeschaft. nu heb ik de laatste tijd veel last van bsod.
maar ook bij het opstarten van de pc wil het wel eens voorkomen dat ik de melding krijg dat er geen besturingssysteem gevonden is.
Nou vermoed ik zelf dat het aan de ssd ligt, want het was hiervoor nooit en sinds dien wel. (ook al was het in het begin niet)
maar is er een manier om dingen uit te sluiten, of iemand die het zelfde heeft gehad?
Ik heb de volgende hardware:
moederbord: GA-MA790XT-UD4P van gigabyte
Proceccor: AMD phenom II 955 BE
SSD: Corsair SSD Force 120GB 120 GB, S-ATA III / 600, 510 MB's, 550 MB/s, 2,5 Inch
HDD: Samsung HD103uj
Voeding: CoolerMaster Real Power M700 Modular PSU
Geheugen: Corsair Vengeance Low Profile 8 GB, PC3-12800, 1600 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
Grafische kaart: Nvidia Geforce GTX 570
Weet niet of er verder nog meer dingen van toepassing kunnen zijn, zo ja hoor ik dat graag en dat post ik die erbij.
Wou niet gelijk een nieuwe ssd kopen als dat niet nodig was...
hoop dat iemand mij een advies kan geven of een oplossing
BVD
Junkske
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 00:13 ]