Toon posts:

[W7] Mappen Mijn Documenten zichtbaar in Mijn afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Inspiron 620 met daar op Windows 7 home Premium.

Spontaan zijn nu alle mappen uit Mijn Documenten nu ook in Mijn Afbeeldingen te zien. Ten onrechte. Ter controle heb ik het volgende gedaan:

- een map in Mijn Documenten aanmaken, resultaat: staat tegelijk ook in Mijn Afbeeldingen;
- een map in Mijn afbeeldingen aanmaken, resultaat: wordt niet opgenomen in Mijn Documenten.

Dit bevestigt dat alle mappen die ik in Mijn Documenten aanmaak ook in Mijn Afbeeldingen tercht komen, maar niet andersom. Betekent ook dat ik mijn map met afbeeldingen niet zo maar kan schonen, want dan maak ik daarmee ook de map Mijn Documenten leeg.

Hoe zet ik welke instellingen weer goed? Doel is natuurlijk dat ik alleen mijn fotomappen bij elkaar in Mijn Afbeeldingen wil hebben staan.(en de rest in Mijn Documenten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Alles van Documenten tijdelijk verplaatsen, dan je map afbeeldingen backup maken, map documenten verwijderen, map afbeeldingen verwijderen, beide opnieuw maken en backups terug zetten?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 22:36
Bij de eigenschappen van Mijn Afbeeldingen kun je instellen welke mappen hij allemaal moet opnemen. Grote kans dat de map Documenten daar op één of andere manier tussen is gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Josje94, dit is denk ik de oplossing! hoera. Kennelijk is de inrichting van mijn bibliotheek door de war gegaan. Nog even voor de zekerheid.

Eigenschappen van Documenten

bibliotheeklokaties:

Mijn documenten (met vinkje)
Openbare mappen

Eigenschappen van Afbeeldingen

Mijn afbeeldingen (met vinkje) C:Users/Abelorum
Pictures C:Users/Public
Mijn documenten C:Users/Abelorum
Openbare documenten C:Users /Public

Graag even bevestigen dat ik nu in de map Afbeeldingen "Mijn documenten en Openbare Documenten"kan wegpoetsen en dan return. Dan wis ik verder geen documenten, want ik haal alleen de koppeling met de andere map Documenten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 22:36
Ja dat klopt, het is alleen de koppeling die je weghaalt. Het is niet zo dat hij de map weggooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En dat is waarom ik geen Windows meer gebruik. Onhandig gedoe en rare opties.

* Hero of Time is blij met Linux :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) Alles weer normaal. Top voor de tip. Ondertussen ook weer geleerd.
Pagina: 1