Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan niet printen vanuit IE9 sinds nieuwe cartridges

Pagina: 1
Acties:

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:49

Rudios

Lost in space?

Topicstarter
Ik kan niet printen vanuit IE9 sinds ik nieuwe cartridges van mijn HP C5180c All-in-One heb geïnstalleerd. Hij zegt dat zwart en cyaan-kleur op is en wil daarom niet printen, terwijl ik deze juist gewoon vervangen heb. Ook in HP center geeft hij netjes aan dat alles vol zit, ook print hij gewoon de testpagina vanuit de HP-center.

Wat heb ik gedaan:
Chrome en Firefox geprobeerd, ook daar krijg ik die pop-up dat de beide kleuren op zijn.
Cartridges opnieuw geïnstalleerd werkt ook niet. Ik kan op google niks vinden over dit probleem.

Mogelijk probleem:
Wellicht dat de browser/Windows 7 nog steeds denkt dat ik deze 2 kleuren nog niet heb vervangen, wellicht ergens een optie om dit te resetten. Dit kan ik echter nergens vinden, ook niet in de printerinstellingen.

Zijn erg suggesties wat ik nog kan proberen of iemand bekend met dit probleem?

edit: ook vanuit bv. Paint en Photoshop krijg ik dezelfde melding. Dus niet alleen via de browser

[ Voor 28% gewijzigd door Rudios op 07-07-2012 16:06 . Reden: toevoeging ]

Whole lot of stars ***

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:43

Fiber

Beaches are for storming.

Browser cache legen? Keertje een reg cleaner of cc cleaner draaien...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Topicstarter
Goede tip, heb het uitgevoerd, maar dit verhelpt het probleem helaas niet.

Whole lot of stars ***

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Topicstarter
Ik heb alle drivers gedeïnstalleerd en toen nog eens met een regcleaner alles verwijderd wat maar voor de HP printer stond. Alles opnieuw geïnstalleerd en een hard-reset gedaan. Alles werkt weer!

Status: opgelost ;)

Whole lot of stars ***