Toon posts:

Plextor 12/10/32A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken geleden heb ik een Plextor 12/10/32A gekocht.Een vriend van mij zei dat ik maar meteen de goede tools moest gebruiken om cd's te branden.Hij maakte voor mij een cd met een aantal handige drivers en tools voor mijn Plextor en ik installeerde alles wat erop stond.Toen ik easy cd creator opstartte kwam ik in een keuze-menu en koos een optie, windows laadt het programma en....BLAUW SCHERM! "windows has found a OE error" ofzo.
Ik kijk of ik direct cd goed heb geinstalleerd en voor de zekerheid download ik de nieuwste directcd update, maar het resultaat blijft hetzelfde.:(
Het lijkt me sterk dat er nog geen directcd update voor mijn burner is.
Dus kan iemand mij helpen???? :)

Verwijderd

Gebruik NERO 5.* ... *D
Werkt perfect

Verwijderd

wat moet je ook met zo'n tering fikker :) heb je niks aan.........

en tja 1 advies MJOET je ook njie djoen

:)

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ja stronthoofd, zulk advies, daar zit ie echt op te wachten.

Ik heb vaak zat probs met Easy CD, het beste wat je kunt doen is alles eraf gooien en opnieuw installeren. Draai alle updates 1 voor 1, en reboot iedere keer als hij dat vraagt (heel erg irri, maar dat was het bij mij ook). Als dat niet werkt, zet je brander op DMA met het jumpertje links achter op de brander (de enige vrije mogelijkheid). En als dat nog steeds niet werkt, check IRQ's en je hele beheer der apparaten, kijk of alles een beetje normaal staat...... suc6

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

Dope-E

The one and only Dope

Op dinsdag 27 maart 2001 11:23 schreef dutchrups het volgende:
Als dat niet werkt, zet je brander op DMA met het jumpertje links achter op de brander (de enige vrije mogelijkheid).
Kan dat? De PTWX1210A kan toch alleen PIO3? :?
Heeft dat ook effect op proc-belasting? Ik heb namelijk in win2k een gem proc-belasting van 80% |:( tijdens het fikken onder ezcd creator...

twitter.com/curly_sanders

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Dezelfde fikker heb ik pas bij een kennis ingebouwd. Ik heb CloneCD en Easy CD Creator Deluxe 4.03 erop gezet. Werkt perfect in windows 2000. Dus op zich zou het moeten werken!

Wat wel bout: deze fikker vraagt 80% processor belasting op een Thunderbird 1200. Misschien is dat idd dat jumpertje achterop wat ik ff aan moet zetten. DMA ontlast de processor tenslotte.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Op dinsdag 27 maart 2001 12:06 schreef Burat het volgende:
Wat wel bout: deze fikker vraagt 80% processor belasting op een Thunderbird 1200. Misschien is dat idd dat jumpertje achterop wat ik ff aan moet zetten. DMA ontlast de processor tenslotte.
heb ik dus ook last van... 80%, maar ik heb dan een TB 1000. Daar ligt het probleem in ieder geval al niet... processorsnelheid ;)

Iemand een idee?
Iemand ervaring met die jumper :?

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

niemand?
:?:?:?:?:?

Pagina: 1