Toon posts:

programma crash problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.. Ik heb een vraag waar ik al even mee worstel.

een jaar geleden heb ik een pc in elkaar gezet en windows vista 64 bit geinstalleerd. vanaf het begin crashen op onwillekeurige momenten programma's waaronder mijn browsers voornamelijk. Maar eigenlijk crashen al mijn programma's sporadish.. Wie kan mij hiermee helpen? of heeft hetzelfde probleem? ik heb een QUAD core en een moederbord Striker Extreme.. nvidea grafische kaart en 8 GB aan geheugen. 1 SSD 120 GB waar windows op draait. verder 1 TB aan gewone hardeschijven via SATA waar data op staat. deze zijn RAID ingesteld voor 2x zo snel opslaan. Het geheugen heb ik getest en is in orde. Windows had ik in het begin al opnieuw geinstalleerd nadat ik deze problemen ondervond, maar ik blijf ze houden. graag hulp.. ik ben radeloos.

Vriendelijk bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En wat vindt je over die crashes terug in je logboek(en)?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik kijk naar de Mozilla firefox details van de foutmelding zie ik er niets bij staan. veel programma's crashen uit het niets.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:52

thof

FP ProMod
Ik vermoed iets met het geheugen als ik dit zo hoor, al gaat dan ook vaak het Operating System mee in de crash. Wat voor programma's crashen er bijvoorbeeld 64 bits of ook 32 bits programma's? De informatie zal vooral uit de logboeken (eventvwr.exe) moeten komen... Geen last van BSOD's?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Programmas zoals explorer/browsers/ teamviewer/ radiotracker/ cyberlink powerdvd/ outlook/msn/ skype/yahoo/ games.. ik zal even in die eventviewer kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van BSOD's heb ik geen last
Pagina: 1