Toon posts:

Geluidskaart autostereo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een Rover 200vi zonder autoradio gekocht. Maar ik heb nog op mijn zolder een Xonar HDAV1.3 Deluxe liggen. En ik vroeg me af of ik die op 1 of andere manier die als auto radio kan gebruiken?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Als jij een complete car pc met wil bouwen, met daarachter een versterker, een plek zoeken om het in te bouwen, de monitor een plekje geven, alles netjes glasvezelen en bekleden, dan kan dat ja.

Of je marktplaatst een nette radio... Klaar..

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Wat als ik een complete car pc wil bouwen? Ik een setje bx8a liggen. En de geluidskaart.
Als ik het in wil bouwen wat moet ik dan allemaal kopen?

Alles moet zo goedkoop mogelijk via marktplaats.....

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 01:31:
Wat als ik een complete car pc wil bouwen? Ik een setje bx8a liggen. En de geluidskaart.
Als ik het in wil bouwen wat moet ik dan allemaal kopen?

Alles moet zo goedkoop mogelijk via marktplaats.....
Vergeet dat maar... goedkoop en car-pc bouwen. Alleen al een kastje voor alle componenten die je veilig (!!!) kan inbouwen in een auto zit je al gauw aan €100... Voeding e.d.
Je kan niet -zomaar- willekeurige rommel in je auto inbouwen.

Gewoon 2e hands autoradiotje van Marktplaats plukken. Zelfs voor een tientje red je dat.

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Verwijderd

Topicstarter
lol wat betekend dat nou weer. Het moet gewoon muziek afspelen via mijn bx8a en mijn asus xonar. Geef me wat meer details zomaar willekeurige rommel is mijn specialiteit. Wou je zeggen dat mijn 200 vi geen rommel is want het kostte nix.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

je moet de vraag dus eigenlijk zo formuleren:ik heb een asus xonar en een bx8a , ik wil deze in de auto gebruiken.

je hebt dus een pc nodig (mobo+cpu+ram+hdd+monitor) een een picopsu om voor de nodige prik te zorgen
dan moet je je pc ergens zien te plaatsen, en aansluiten op een versterker.+monitor

je hebt zelfbouw versterkers op 12, of je koopt een 230v stersterker en een omvormer.
en de versterker moet je ook weer een plaats geven.
voor het pc in je auto loopt er een topic op tweakers.

ik weet niet of je een smartphone hebt, ander koop je gewoon een radio met bluethooth, kan je ook muziek afspelen, en je hebt een headset in èèn!

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 07-07-2012 02:28 ]

ora et labora

Pagina: 1