Toon posts:

HIS radeon hd6950 eyefinity adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht en wilde daarop ook in eyefinity gamen.
Daarvoor heb ik 3 22" schermen gekocht en een pc met 2 videokaarten in crossfire.
De kaarten zijn 2x HIS radeon hd 6950.

Nu zoek ik hiervoor een geschikte minidp -> dvi active displayport adapter voor mijn derde scherm.
Ik heb die van sapphire al geprobeerd alleen werkte die niet.

Welke bevelen jullie me aan?

Mvg,
Piggybag

• Oostburg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02 13:38
pricewatch: Apple Mini DisplayPort to DVI Adapter

Zelf heb ik deze maar dan mDP --> VGA. Werkt perfect en nog nooit problemen mee gehad.

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:14

ötzi

eclecticus

Oostburg schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:13:
pricewatch: Apple Mini DisplayPort to DVI Adapter

Zelf heb ik deze maar dan mDP --> VGA. Werkt perfect en nog nooit problemen mee gehad.
Standaard zijn Apple verloopjes kut maar hetgene je adviseerde bij uitstek; geeft om de zoveel seconden storing in je beeld en daar komt bij dat ie passief is...
Actieve verloopjes zijn vaak erg prijzig, deze claimt actief te zijn maar ik ken alleen de actieve verloopjes (vaak rond de 100 Euro) met een USB link, is de monitor DVI-I of DVI-D?

@ TS : beetje jammer dat je deze vraag in meerdere topics verspreid :/

[ Voor 8% gewijzigd door ötzi op 07-07-2012 23:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zeker weten dat ik de goede krijg, heb het ook al bij andere forums geprobeerd en daar geen reactie op gekregen. Vandaar dat ik het in twee topics heb geschreven.

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:56
[b][message=38545146,noline]...Ik heb die van sapphire al geprobeerd alleen werkte die niet...
Wat werkte er niet dan? Ik heb namelijk dezelfde adapter deze, en dat werkt vlekkeloos op 3x24"...

Misschien is de adapter defect?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die adapter 2x geprobeerd. Geen van beide werkte.
Als ik de adapter in de videokaart plugde kwam er voor 2-3 seconden beeld. Daarna viel het uit voor 2 seconden en ging hij weer aan. Het soort beeld als je de resolutie veranderd. En dit bleef zo doorgaan.

Welke bevelen jullie me aan?

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:14

ötzi

eclecticus

nogmaals dan, is je scherm DVI-I of DVI-D?
En check of je resolutie wel klopt met je monitor...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

ötzi schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:08:
Actieve verloopjes zijn vaak erg prijzig, deze claimt actief te zijn maar ik ken alleen de actieve verloopjes (vaak rond de 100 Euro) met een USB link, is de monitor DVI-I of DVI-D
Onzin, actiever verloopstukjes zijn al ruim een jaar behoorlijk goedkoop te verkrijgen, en zijn veelal ook nog eens unpowered. Hiervoor waren deze inderdaad zo rond de 100 euro. Maar dit is allang niet meer het geval 8)7 .

pricewatch: XFX Active MiniDP to DVI Adapter. < Werkt perfect, heb er zelf eentje in gebruik gehad op een 1920x1080 monitor.
ötzi schreef op maandag 09 juli 2012 @ 23:16:
nogmaals dan, is je scherm DVI-I of DVI-D?
En dat zou uit mogen maken ;) ...? DVI-I == DVI-D + DVI-A. En DVI-A werd alleen in het begin een beetje stand-alone gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 09-07-2012 23:24 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is een beetje dat die van sapphire er precies hetzelfde uitziet als die van xfx. Is het dan dat de onderdelen anders zijn of verkopen verschillende merken dezelfde adapter?

Mijn scherm is DVI-D en VGA en mijn resolutie is 1920 x 1080

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2012 18:41 ]

Pagina: 1