Heren,
Een jaar of 2 geleden heb ik een eigen pc samengesteld met toen al in het achterhoofd om later een betere videokaart te bestellen ivm budget destijds.
Uit mn vorige setup zat een passief gekoelde Ati HD4350 met 2x DVI en die voldeed prima voor huis tuin en keuken dingen.
Maar nu wil ik wat gaan gamen, de nieuwste games hoeven absoluut niet op ultra high settings maar dat ik er wel even tegen aan kan.
Momenteel heb ik een dual sceen setup met 2x 22" die alleen aangesloten kunnen worden via VGA
Huidige setup:
Eisen/wensen:
- Nieuwe games op medium
- Dual screen setup met VGA
- Budget max €140
Ik had mijn oog al laten vallen op de Ati HD7770 serie alleen kunnen hier 2x VGA op? Dmv een splitter of iets dergelijks?
Een jaar of 2 geleden heb ik een eigen pc samengesteld met toen al in het achterhoofd om later een betere videokaart te bestellen ivm budget destijds.
Uit mn vorige setup zat een passief gekoelde Ati HD4350 met 2x DVI en die voldeed prima voor huis tuin en keuken dingen.
Maar nu wil ik wat gaan gamen, de nieuwste games hoeven absoluut niet op ultra high settings maar dat ik er wel even tegen aan kan.
Momenteel heb ik een dual sceen setup met 2x 22" die alleen aangesloten kunnen worden via VGA
Huidige setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 73,95 | € 73,95 |
1 | Xigmatek Asgard | € 31,50 | € 31,50 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 33,70 | € 33,70 |
1 | Intel Core i5 760 Boxed | € 277,- | € 277,- |
1 | Corsair CX400W | € 0,- | € 0,- |
1 | OCZ Vertex SATA II 2.5" SSD 30GB | € 0,- | € 0,- |
2 | GeIL GV34GB1333C9DC | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI P55A-G55 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 416,15 |
Eisen/wensen:
- Nieuwe games op medium
- Dual screen setup met VGA
- Budget max €140
Ik had mijn oog al laten vallen op de Ati HD7770 serie alleen kunnen hier 2x VGA op? Dmv een splitter of iets dergelijks?