[Win7] Folders verdwenen maar nemen nog wel ruimte in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15
Omdat ik een SSD als boot drive gebruik zet ik vaak ongebruikte games op een extra HDD schijf. Nu verveelde ik me daarnet even dus ik besluit een van zo'n niet vaak gebruikte games op te starten. Een uurtje daarvoor had ik nog even deus ex gespeeld maar die crashte. Dus besluit ik een ander spel te doen maar tot m'n verbazing zie ik opeens dat ik minstens de helft van m'n games mis (hun folders in de game map waren verdwenen (deus ex ook)). Oke geen probleem, ik denk misschien heb ik ze per ongeluk weggegooid ofzo (ik had iets eerder Crysis 2 eruit gegooid omdat ik allemaal gezeik kreeg over de activatie, die deed het plotseling niet meer). Dus ik besluit ff alle locale content op steam weg te gooien en zo opnieuw te installeren. Dus ik begin met downloaden, zit nog ff rond te kijken en ik zie dat ondanks dat ik de mappen mis, ze op een of andere manier nog wel ruimte in nemen. Er wordt nu 250GB meer gebruikt dan wat het zou moeten zijn (als ik alle mappen bij elkaar optel).

Any thoughts?

(draai windows 7 64bit overigens)

[ Voor 8% gewijzigd door DC Daniel op 06-07-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Mappen onzichtbaar gemaakt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
Had toevallig wat eerder al onzichtbare mappen zichtbaar maken aangezet.... zie ze niet dus ik neem aan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:34

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

verwijderen, clientregistry.blob verwijderen en steam weer opstarten?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
prullenbak gecheckt?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
Clientregistry.blob heeft er weinig mee te maken denk ik maar ik zal morgen even kijken. Het gaat er niet perse om dat steam het niet doet maar dat de mappen weg zijn (in windows explorer).

...... en ja ik heb m'n prullenbak gecheckt 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door DC Daniel op 08-07-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
clientregistry verwijderd maar dat lost niks op. snap ook niet hoe dat te maken heeft met m'n probleem, heeft meer te maken met steam dan met windows zelf.

Edit: het verschil is nu opeens kleiner geworden, als ik bij properties kijk staat er 475GB used space, maar als ik alle mappen optel kom ik op 414GB uit, nog maar een verschil van 61GB dus =/

Edit: die laatste 60gb bleek, al kon ik hem zelf niet vinden, een shadow copy te zijn. M'n ruimte heb ik nu dus weer terug, alleen vreemd dat die maps zijn verdwenen.

[ Voor 57% gewijzigd door DC Daniel op 10-07-2012 13:16 ]

Pagina: 1