Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fromamsterdam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-07-2012
Ik heb een vraagje voor jullie en ik hoop heel erg dat jullie niet gaan vertellen waar ik een beetje bang voor ben.

Ik heb een probleem namelijk... Mijn one x geeft aan dat ik geen telefoonoplag meer heb. Interne opslag heb ik nog wel alleen bij telefoonopslag staat niet beschikbaar. Ik kwam erachter doordat ik een foto wou maken en dat deed hij niet de camera reageerde wel maar sloeg niets op. Dus ik opzoek naar mijn foto's die in de gallerij zouden moeten staan om te kijken of er toevallig toch wat in stond en dan geeft hij aan sd-kaart niet gekoppeld. Nu ben ik zelf een beetje bang dat de telefoonopslag gewoon gecrashed is, maar ik hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven zodat ik niet mijn telefoon weg moet brengen. Heb hem al aan en uit gezet maar dat werkt helaas niet. Ik heb de telefoon wel via de usb-kabel aangesloten gehad en heb toen wat foto's gekopieerd in verkenner en toen netjes afgesloten via hardware verwijderen. Weet alleen niet meer precies wanneer dat geweest is, maar waarschijnlijk is het wel daar door gekomen.

De telefoon is up to date als ik bij software updates kijk dus daar kan ik ook niets mee. Dit zijn wat gegevens van de telefoon:

Android-versie 4.0.3
HTC sense-versie 4.0
softwarenummer: 1.29.401.11
HTC SDK API-niveau 4.12

Mochten jullie meer gegevens nodig hebben dan hoor ik het wel van jullie! Alvast bedankt voor het meedenken....

Patrick.

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-11 18:39
Kan je nog steeds via je pc toegang krijgen tot je telefoonopslag?

• fromamsterdam
Powrot, bedankt voor je antwoord!

Nee helaas ook dat lukt niet en via HTC sync ook niet. Je ziet hem wel in verkenner, maar zodra je hem wilt openen dan zegt hij plaats een schijf of of ander geschikt medium in verwisselbare schijf. Dus blijkbaar ziet hij hem nu ineens niet meer als een hd.

Patrick.Het is vriendelijk bedoeld maar groeten is niet nodig :)

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 07-07-2012 13:11 ]

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-11 18:39
Hmm... kan je misschien nog via settings-->storage nog de partities zien? Je kan ook ''Erase phone Storage'' proberen als je niks belangrijks op hebt staan, zou wellicht helpen.

Ik denk toch wel echt dat je je telefoon moet laten repareren want hier heb ik nog nooit van gehoord bij de One X.

Succes!

• fromamsterdam
Bij het kopje telefoonopslag zijn alleen totale ruimte en beschikbaar dik gedrukt. De rest van de opties zijn uit en kan je helaas niet benaderen. Ik zou natuurlijk terugzetten op fabrieks instellingen, maar ja dan begin ik natuurlijk weer vanaf 0 en daar zit ik niet echt op te wachten dus dat zie ik echt als een laatste redmiddel. Mocht iemand nog een tip hebben.... Ik hoor ze graag van jullie!!!!

Patrick.Het is vriendelijk bedoeld maar groeten is niet nodig :)

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 07-07-2012 13:11 ]

• fromamsterdam
Ik ben zo blij, ik ben zo blij, Ik ben zo blij...... Hij doet het weer!!!!! Ik heb hem opnieuw opgestart ipv. aan en uitzetten en nu doet hij het weer. Dus ik ben weer helemaal blij! Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1