Athlon, Duron, Pentium

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Binnenkort wil ik een nieuwe computer kopen.
Wat voor processor kan ik het beste kopen. Ik zit zelf eigenlijk te denken aan atholn 1,2:9
wat denken jullie

Verwijderd

Tsja, als ik jou was zou ik er een diskettestation bij doen... :? :?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kun je niet eerst eens wat meer informatie geven over wat je precies wilt? Je vertelt nu helemaal niets, wat heb je al, wat ga je er mee doen en wat is je budget. Dit zijn nog maar een paar dingetjes. Met de informatie die je ons nu geeft kunnen we weinig.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat is toch echt afhankelijk van je budget en waar je je compuutje voor gebruikt...

[te laat]
bulldog was me net voor :)
[/te laat]

Verwijderd

Er zijn verschillende redenene wrm je geen Pentium chip wil. Deze is frickin duur en de performance is even goed als de AMD dondervogel.
Duron, jah is leuk. Maar beetje afgezwakte Proc. Wel leuk als je em wilt overklokken.

Ik zou dus ook de AMD kopen. De 1GHz kan je makkelijk op 1,2 laten lopen. Bespaart ook weer wat :P
Tenzij je straxx op 1.4 wilt :9~

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
;( nou ja ik vraag me gewoon af wat de beste processors zijn kwa prijs/kwaliteit verhouding.
Ik lees bijvoorbeeld overal dat de pentium 4 te duur. En dat AMD beter is.
Ik vraag me gewoon af ik beter kan kiezen voor intel, of voor amd. En waarom

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Als je de search zou gebruiken zou je denk ik wel 3764 discussies tegenkomen Intel vs. AMD, allemaal van hoog niveau, onderbouwd en informatief. Daar moet je een beslissing op kunnen baseren...

• Bulldog
  • Niet online
Als je alleen maar wilt weten of je beter een Intel of een AMD moet aanschaffen kun je beter even search gebruiken. Er zijn al tientallen draadjes hierover en nadat je dat allemaal hebt doorgelezen moet je je denk ik wel een mening hebben kunnen vormen.

Search --> http://gathering.tweakers.net/forum/find

• Bulldog
  • Niet online
Kom toevallig net een draadje tegen: [topic=96528]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.