Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mybackupbox.com => cloud (dropbox, googledrive, SFTP, FTP,.)

Pagina: 1
Acties:

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik weet niet of dit het correcte sub-forum is, mocht dat niet zo zijn mijn excuses.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AW-Iw37grTc]

Je kan je cloud content (geautomatiseerd) heen en weer verplaatsen / kopiëren met deze service.
Dus je kan content (geautomatiseerd) tussen de verschillende cloud diensten kopiëren / verplaatsen, waaronder ook MySQL, FTP en SFTP gerelateerde content.

Wat mij opviel is dat deze dienst (voor zover ik weet) gratis is en dat er back-up / file transfer mogelijkheden zijn op het gebied van:

- FTP
- SFTP
- MySQL
- Box
- Google drive
- Dropbox
- Skydrive
- en sugarsync (in de toekomst).

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, bekijk eerst filmpje zou ik zeggen.

edit: https://mybackupbox.com/

[ Voor 14% gewijzigd door guardian-spirit op 06-07-2012 21:19 ]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik weet het niet hoor, cloud computing mag dan wel de 'toekomst' zijn maar met een beetje handigheid kun je zelf (zoals bij mij op de zaak, mkb) redelijk wat zelf doen.

Hebben we gewoon een server draaien en een backup server welke benaderbaar zijn via internet zowel adsl (backup kabel en backup 3g) zo heb je toch alles in huis en al zou de ene server uitvallen dan komt server 2 in actie en dan houd je echt alles zelf in huis.

Voor zakelijk gebruik vindt ik het zelf toch een risico het staat online bij US bedrijven welke met die DMCA en andere onzin het 'recht' hebben je data te bekijken.

Misschien is dit leuk voor thuis maar dan alsnog.

Neemt niet weg dat het niet intressant is zelf gebruik ik geen enkele vorm van cloud storage voor persoonlijke bestanden/informatie en meer voor het uitwisselen van bestanden wat ik eigenlijk meestal via ftp doe.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• guardian-spirit
Wat betreft zakelijk gebruik lijkt het me ook verstandiger om met andere (meer betrouwbare) oplossingen te werken.

Maar voor de kleinere "zaken" kan dit misschien toch iets te bieden hebben?

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11
1 gig is wel een beetje weinig...

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• guardian-spirit
donald_dick schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:27:
1 gig is wel een beetje weinig...
Ok, ik had nog niet geprobeerd maar als 1GB het limiet is dan is dat idd erg weinig.
Misschien dat de website / MySQL backup nog iets van betekenis kan zijn... (voor de kleine sites / DB's).

Tja... addertje...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > IH

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1