Hallo allemaal, ik heb een nieuw systeem samen gesteld, en ik zou graag wat advies willen of alles bij elkaar past en er misschien nog betere vervangingen zijn. Ik heb een systeem samen gesteld dat onder mijn budget is, zodat ik nog veel kan aanpassen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen en internet misschien overclocken.
Ik speel deze spellen:
Trackmania United
Call Of Duty MW3 en Black Ops en MW1
Battlefield BC2 en BF3
Minecraft
Op een Resolutie van 1920x1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ong. €650,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb zelf al een OCZ StealthXStream II 600W voeding en deze videokaart: ASUS EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2. Ik heb ook al een beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een snelle i5 of een andere snelle processor voor gamen een crossfire moederbord en 8GB geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, Een intel processor en werkgeheugen van g.skill of corsair.
Moederbord maakt mij niet zoveel uit als er maar 8GB en crossfire kan worden gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ja, ik zou een stille koeler willen zoals een Scythe Mugen 2 Rev. B verder lijkt me een HDD met 7200rpm wel voldoende voor het gamen.
Deze lijst heb ik zelf al samengesteld
Alvast bedankt voor uw hulp.
Gr. Jeroen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen en internet misschien overclocken.
Ik speel deze spellen:
Trackmania United
Call Of Duty MW3 en Black Ops en MW1
Battlefield BC2 en BF3
Minecraft
Op een Resolutie van 1920x1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ong. €650,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb zelf al een OCZ StealthXStream II 600W voeding en deze videokaart: ASUS EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2. Ik heb ook al een beeldscherm, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een snelle i5 of een andere snelle processor voor gamen een crossfire moederbord en 8GB geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, Een intel processor en werkgeheugen van g.skill of corsair.
Moederbord maakt mij niet zoveel uit als er maar 8GB en crossfire kan worden gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ja, ik zou een stille koeler willen zoals een Scythe Mugen 2 Rev. B verder lijkt me een HDD met 7200rpm wel voldoende voor het gamen.
Deze lijst heb ik zelf al samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda ST1000DM003, 1TB | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | MS-Tech CA-0210 | € 33,60 | € 33,60 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 33,70 | € 33,70 |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 194,60 | € 194,60 |
| 1 | G.Skill Ripjaws F3-12800CL9D-8GBRL | € 49,20 | € 49,20 |
| 1 | Asus EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2 | € 118,80 | € 118,80 |
| 1 | MSI Z68MA-G43 (G3) | € 79,80 | € 79,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 588,65 | |
Alvast bedankt voor uw hulp.
Gr. Jeroen