Welke van de volgende 2 laptops zal ik aanschaffen? De een heeft een betere processor, de andere een grotere hdd? Dus voor de betere processor kiezen of is dit te kort door de bocht? http://www.vergelijk.nl/compare/23607566/22570115/ met beide laptops kan ik prima uit de voeten voor wat ik er mee doe maar als ik dan een keuze moet maken wil.ik wel de beste
als je met beide prima uit de voeten kan neem je de goedkopere, maar aan de andere kant, het prijsverschil is niet zo groot, dus zou ik zelf altijd de snellere/duurdere nemen. Dat van die hdd grote zou mij persoonlijk niet zoveel uitmaken, je kunt een hdd ook later altijd makkelijk nog vervangen of op andere manieren aan meer opslag komen
Oh dat was ik er vergeten bij te zetten, heb hier nog een externe schijf van 1TB dus dat boeit me ook niet zoveel. Gaat mij er meer om dat ik vrij weinig verstand van hardware heb en dus "bang" was dat mijn vergelijking wat kortzichtig was en er meer verschil is dan een i5 of i7 processor. Het prijsverschil maakt niet veel uit..
De Asus N76VM-V2G-T1023V heeft een i7 Ivy Bridge, tegen de Asus N73SM-TZ055V met een i5 sandy bridge, de N76 is dus een stuk krachtiger, en ik zou die ook nemen.
de 76 is superieur ten opzichte van de 73.. Dit komt niet alleen door de recentere specs maar ook voornamelijk door het feit dat de toetsenbord, touchpad, scherm en accuduur veeeeel beter zijn bij de 76
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Thanks gasten, maandag ligt de 76 op mn deurmat
Pagina: 1